Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga vanaf september beginnen tornooien spelen in een ploegje, ben nu al een aantal weken aan het trainen met goeie spelers daar en mijn ogen al open getrokken soms 😄 gisteren bijna een finish boven de 100 op de bull (scheelde een paar cm) dus er is vooruitgang, maar speel voor het plezier.

Jammer dat die daar even twijfelde om voor die bull te gaan bij die 170, anders had ik hem meer kans gegeven :p .

Ze speelden niet zo goed (zeker op de dubbels) maar zoals Kim achteraf zei: Het hoefde niet, de tegenstander was niet op niveau en we hebben gedaan wat moest, maar meer ook niet. Het was gewoon 'voldoende'.
Koppel gooien is sws al aanpassen. Moeilijk om in je ritme te komen. En dan ook nog tegen een mindere tegenstander. Dan is het moeilijk om jezelf echt te pushen en 100% geconcentreerd te blijven.

Tegen 19:50 de Belgen tegen Polen.
2-0 zoals verwacht, dus die 3de match maakt niet meer uit.
Al had ik van Ratajski toch iets meer tegenstand verwacht, hij bleef onder zijn beste niveau, zo maakte hij het den Dimi wel erg gemakkelijk.

Morgen tegen Australië.

Laatst bewerkt:
2-0 zoals verwacht, dus die 3de match maakt niet meer uit.
Al had ik van Ratajski toch iets meer tegenstand verwacht, hij bleef onder zijn beste niveau, zo maakte hij het den Dimi wel erg gemakkelijk.

Morgen tegen Australië.
Ratajski bakt er al een heel jaar niet zoveel van. Dus had wel een easy win voor Dimi verwacht. Kim gaat wel iets beter moeten doen dan vandaag tegen AUS. Maar als iemand er staat wanneer het moet is het Kim wel.

Match zonet met vertraging volledig bekeken (ik had alleen wat delen van de match gezien). Ratasjki was in het gooien zelf even goed als den Dimi. Maar hij miste gewoon bijna al zijn dubbels. Dat werd steeds genadeloos afgestraft, den Dimi liet amper iets liggen.

Dan bij Match Dart kreeg den Dimi plots een beetje de bibber in zijn hand en begon hij wel te missen, maar ook daarvan kon Ratasjki niet profiteren. Dat is inderdaad het niveau van een speler zonder vertrouwen die al een tijdje niet goed speelt hé.

Match zonet met vertraging volledig bekeken (ik had alleen wat delen van de match gezien). Ratasjki was in het gooien zelf even goed als den Dimi. Maar hij miste gewoon bijna al zijn dubbels. Dat werd steeds genadeloos afgestraft, den Dimi liet amper iets liggen.

Dan bij Match Dart kreeg den Dimi plots een beetje de bibber in zijn hand en begon hij wel te missen, maar ook daarvan kon Ratasjki niet profiteren. Dat is inderdaad het niveau van een speler zonder vertrouwen die al een tijdje niet goed speelt hé.
Moet je nagaan wanneer de laatste keer is dat je van Glen Durant gehoord hebt.. 🙈

Wat vertrouwen met ne mens kan doen.

Die 170 finish van Price :drool:
Checkout percentage van zijn arme tegenstander Schindler: 0% (0/0) :oink:
Dat zie ik toch zelden, dat je zelfs geen enkele kans krijgt, om uit te gooien.
En dat was niet omdat hij slechte gemiddeldes gooide (gemiddeld 101+).

Price had echt zo van die matchen dat er niks aan te doen was.

Geen top match van Dimi, wel mooi over de streep getrokken.
Heta leek mij qua spelniveau iets beter? Bij den Dimi was het zwoegen maar hij had het voordeel van de match te mogen openen, Heta slaagde er niet in den Dimi te breken. Bij 3-2 deed den Dimi dat dan wel en de match was meteen gedaan.

Het was 'close', match kon alle kanten uit, maar op de juiste momenten was den Dimi toch net iets koelbloediger dan Heta.

Nu benieuwd wat Kim gaat doen. Zowel Kim als Whitlock enorm ervaren, dus daar gaan ze niet kunnen op teren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan