Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
De weg lig open voor Wright en Anderson.
Zie nu toch wel echt Wright tandje hoger steken omdat hij de nummer 1 kan worden.

Ik hoop alleszins op Smith. Wade mag hem ook wel eens winnen voor zijn carrière. Wright zal het wel winnen van Anderson.

Twee zeer mooie wedstrijden gezien vandaag (enkel de avondsessie kunnen kijken), waar twee keer beide heren konden winnen.

Ik heb mij wel een paar keer geërgerd aan het commentaar vandaag. Daarstraks bij een 4-4 en en voorsprong in legs zat Wright in "nauwe schoentjes" volgens de commentator (naam ontglipt me even) en daarjuist kwam Price op een bepaald moment te kort om luttele minuten hetzelfde te zeggen over Smith. Als kers op de taart doet hij alsof Wade een koekenbakker is door te zeggen dat de winnaar een quasi zekere finalist wordt. :unsure: Gelukkig werd dat direct gecorrigeerd door Clarys door te zeggen dat je met Wade nooit klaar bent.

Twee zeer mooie wedstrijden gezien vandaag (enkel de avondsessie kunnen kijken), waar twee keer beide heren konden winnen.

Ik heb mij wel een paar keer geërgerd aan het commentaar vandaag. Daarstraks bij een 4-4 en en voorsprong in legs zat Wright in "nauwe schoentjes" volgens de commentator (naam ontglipt me even) en daarjuist kwam Price op een bepaald moment te kort om luttele minuten hetzelfde te zeggen over Smith. Als kers op de taart doet hij alsof Wade een koekenbakker is door te zeggen dat de winnaar een quasi zekere finalist wordt. :unsure: Gelukkig werd dat direct gecorrigeerd door Clarys door te zeggen dat je met Wade nooit klaar bent.
Wade staat ook solide te gooien, maar zie hem persoonlijk toch niet winnen van Smith. Smith zal nu wel bakken vertrouwen hebben, tegen Clayton winnen en nog eens tegen Price.
Darts ligt zo dicht tegen mekaar, iedereen wint gewoon van iedereen.
Zoals Clarys al zegde, vroeger kon je u geld zetten op paar spelers, nu is dat zo moeilijk.

Anderson of Wright mogen van mij nog eens het WK winnen.
Heb zoveel sympatie voor die 2 en zie ze ook enorm graag spelen.

Wade zal toch iets helemaal anders mogen gooien dan zijn 86 gemiddeld.

Let's go Bully Boy vs Gary in de finale please.

Op de een of andere manier verwacht ik van Wade nog iets.
Momenteel gaat die geruisloos door het tornooi met in feite "zwakke cijfers", maar waarom zou je 100+ gemiddeld moeten halen als het met 85 gaat ook.

Alles hangt ook af van Smith: speelt momenteel het tornooi van zijn leven, maar als zijn 180 hapert is het ook over en uit.

We zien wel vanavond hoe het afloopt ...

Smith is gewoon een steengoede darter, heeft al in finale WK gestaan, al enkele finales in een major en U21 wereldkampioen. Bij het Vlaamse publiek toch precies wat onbekend omdat hij het afgelopen jaar minder getoond heeft op grote tornooien (en dus minder op TV geweest is).

Ik volg Smith nochtans al een tijdje, hij is eerlijkheidshalve mijn favoriete darter (Sorry Dimi!) maar hij heeft inderdaad een dipje gehad en dan was hij een beetje van de radar verdwenen. Maar nu is hij terug. :tongue:

Smith wordt wel eens underrated. Ik hoop eigenlijk dat hij de titel pakt.

Smith word door velen gezien als 1 grote bottlejob. Moest al lang een major gewonnen hebben, maar faalt iedere keer. Misschien zit het nu dit jaar toch eens mentaal goed. Met deze prestaties zit de Premier League er wel weer in voor hem..

Price duidelijk niet opgezet met het publiek, op instagram een tekst met cheat.
Bij Smith hebben ze ook 2 keer voor zen worp hem verstoord met hard tieren.
Price die tops of dubbel 10 mist is toch ook zeldzaam en zeker voor een match te beslissen.
Of het was echt druk of dat voorval in het publiek dat nog in zijn hoofd zat.

Veel helpt dat sein bordje niet precies.
Sommige in da publiek sporen toch niet ze, heb al meer het gevoel dat darts match gaan kan vergeleken worden met een boeren fuif.
Zuipen voor dood en niet weten wat ze doen. Als alcohol dan echt een probleem is gaan ze moeten 0 % bier geven of gewoon geen.

Benieuwd wat we vanavond gaan krijgen.
En morgen is het al weer gedaan :(

Ik volg het Darts niet op de voet, en al zeker niet in het verleden (nu wat meer door de "hype" :p)
Maar de onsportiviteit is toch idd wel heel marginaal, zeker in een sport waar tegenstanders wel quasi altijd heel veel respect voor elkaar hebben, beetje zoals snooker dus.

Oké, dat je niet voor iemand supportert die je niet af kan, maar anti-supporteren is wel helemaal belachelijk, zeker in zo'n setting waar het eigenlijk gewoon een feest zou moeten zijn. Grotendeels is dat gelukkig wel zo, maar toch.

Aan wat heeft Price dat eigenlijk te danken? Gewoon omdat ie een zekere vorm van arrogantie over zich draagt?

Ik volg het Darts niet op de voet, en al zeker niet in het verleden (nu wat meer door de "hype" :p)
Maar de onsportiviteit is toch idd wel heel marginaal, zeker in een sport waar tegenstanders wel quasi altijd heel veel respect voor elkaar hebben, beetje zoals snooker dus.

Oké, dat je niet voor iemand supportert die je niet af kan, maar anti-supporteren is wel helemaal belachelijk, zeker in zo'n setting waar het eigenlijk gewoon een feest zou moeten zijn. Grotendeels is dat gelukkig wel zo, maar toch.

Aan wat heeft Price dat eigenlijk te danken? Gewoon omdat ie een zekere vorm van arrogantie over zich draagt?
Door zijn vaak uitbundige vieringen en er is wel een paar keer iets gebeurd met o.a. Anderson in 2018. Daarnaast is hij nog eens een Welshman, wat altijd zorgt voor nog meer rivaliteit aangezien de sport voornamelijk in Engeland zit.

271192076_10158240415802062_4596425643876910361_n.jpg

Kan hem wel geen ongelijk geven, zou wel nice zijn mocht het bv in Belgie ook komen.

Komt bij mij over als slechte verliezer. Je zaait wat je oogst in zijn geval. Vorig jaar was het allemaal geen probleem toen hij won zonder publiek

Komt bij mij over als slechte verliezer. Je zaait wat je oogst in zijn geval. Vorig jaar was het allemaal geen probleem toen hij won zonder publiek
Een beetje wel, maar kan hem ergens geen ongelijk geven.
Dat boe geroep van die Engelse marginalen begint mij toch ook ferm te storen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan