Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gerwyn heeft fair en eerlijk verloren. Hij greep zijn matchdarts niet, Smith profiteerde en won.
Ik heb ook niet de indruk dat hij niet kan leven met zijn verlies.

Maar dat constant boe beroep en hem beledigen is er toch gewoon over? Er zitten echt een paar marginale mensen tussen dat publiek.

Price was te hard afgeleid door zijn 9-darter, ik heb het gevoel dat die 9-darter hem volledig uit zijn ritme haalde. Het publiek juichte hem toe.
Ik dacht dat nog niemand met een 9-darter op het WK de wedstrijd ook gewonnen had, behalve als die 9-darter de deciding leg was.
Heeft toch altijd gelijkopgaand gegaan die match nochtans. Zijn scoring was iets minder dan normaal bij zijn A Game maar dat is bijna alle wedstrijden geweest dit WK. Van nine darters tijdens het WK zijn er 13 geweest, 6 hebben hun match daarna gewonnen de resterende 7 waren dus verliesmatchen.

Heeft toch altijd gelijkopgaand gegaan die match nochtans. Zijn scoring was iets minder dan normaal bij zijn A Game maar dat is bijna alle wedstrijden geweest dit WK. Van nine darters tijdens het WK zijn er 13 geweest, 6 hebben hun match daarna gewonnen de resterende 7 waren dus verliesmatchen.
Price moest meer vechten op zijn sets binnen te halen dan Smith. Smith had ook veel meer legs gewonnen dan Price (bij 1-0 in de 5de set voor Smith was de stand van de legs 11-7 voor Smith dachtek)

Price moest meer vechten op zijn sets binnen te halen dan Smith. Smith had ook veel meer legs gewonnen dan Price (bij 1-0 in de 5de set voor Smith was de stand van de legs 11-7 voor Smith dachtek)
Klopt kwam door zijn scoring, die van Smith was on Point. Zijn talent in tops, D10 en D12 hebben hem zover gebracht in die match.

Smith zal nu wel gevraagd worden voor de Premiere league.

Even vraagje voor de liefhebbers.
Wie vinden jullie de mooiste stijl hebben ?

Voor mij is dit toch wel Anderson.

Net men eerste 180 gegooid, na misschien wel 25x te starten met 120. Uur later en men handen trillen nog steeds. :laugh:

Anderson is dan ook de speler met de mooiste techniek. Niets van het lichaam beweegt, alleen de arm doet het werk. Ze moet het eigenlijk volgens de boekjes.

Wright wil geen 9 darter denk ik, kon er al 2 gegooid hebben.
Ging er 1 in het publiek heel tevreden zijn.

Wat een match weeral. Wright het record van aantal 180's in een wedstrijd al gebroken. Gezamelijk record van 180's is er ook al lang aan. :bow:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan