Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben echt benieuwd naar de bijkomende namen. En hoe dit nieuw concept gaat bevallen. Als je 3x finale Wright-Price krijgt is de fun er mss ook snel af. Al blijft het voor de liefhebber altijd wel tof. Zonder Dimi gaat het voor het grote publiek in BE de Hype toch een deuk krijgen denk ik.

Ik ben echt benieuwd naar de bijkomende namen. En hoe dit nieuw concept gaat bevallen. Als je 3x finale Wright-Price krijgt is de fun er mss ook snel af. Al blijft het voor de liefhebber altijd wel tof. Zonder Dimi gaat het voor het grote publiek in BE de Hype toch een deuk krijgen denk ik.
Ik denk dat het voornamelijk belangrijk is dat er een recordaantal van 6 Belgen deelnemen aan de PDC Tour en dat ze af en toe eens goed presteren. Zo kunnen andere goede darters, zich eraan kunnen optrekken om ook voor de sport te gaan.

En hopelijk worden er zo meer sponsors aangetrokken. Want tov Nederland is het daar triestig mee gesteld in ons landje.

Laatst bewerkt:
Ja tuurlijk. Maar ik spreek dan ook meer over de casual fans. (Zoals mijn moeder bv) Niet de echte liefhebbers. Vraag aan een casual fan wie Raman of Vandenbogaerde is, ze denken dat het voetballers van Anderlecht zijn.

Er hebben nu 2 Belgen een Tourkaart verdiend, is dat op het nieuws op tv geweest?

Nu is dat nog geen nieuws, maar laat ze een paar keer zien op vtm (2,3,4) dan gaat er al meer volk het weten, als ze hier en daar nog is een resultaatje boeken al helemaal.

Nu is dat nog geen nieuws, maar laat ze een paar keer zien op vtm (2,3,4) dan gaat er al meer volk het weten, als ze hier en daar nog is een resultaatje boeken al helemaal.
Wanneer ga je ze zien op VTM? Ze zenden alleen maar de grote toernooien uit, waar ze hun meer niet dan wel gaan voor plaatsen. En dan moet je al geluk hebben dat je Savonds mag gooien want smiddags zenden ze pas later uit.

En je zegt dat is geen nieuws, als Westerlo dit jaar naar eerste klasse zou komen is dat wel nieuws.

Zeker een zender als VTM moet daar nieuws van maken. Zo “promoten” ze ook de uitzendingen van de darts in de toekomst op hun zenders.

Want ik vrees ervoor als er maar 50k mensen kijken ipv 150k en de “Hype” gaan liggen is. Dat het uitzenden mss ook snel gaat stoppen.

Pagina's als Sporza zouden dit toch mogen vermelden eigenlijk.
Het is tenslotte een sport pagina en elke Belg die iets presteert zou daar een artikel moeten krijgen.

Moet niet altijd die overbetaalde vedetten zijn die achter een bal hollen of die op hun velo.

Pagina's als Sporza zouden dit toch mogen vermelden eigenlijk.
Het is tenslotte een sport pagina en elke Belg die iets presteert zou daar een artikel moeten krijgen.

Moet niet altijd die overbetaalde vedetten zijn die achter een bal hollen of die op hun velo.
Denk nu wel dat sporza er iets over geschreven had. Maar het casual publiek zit niet constant op sporza (de website) denk ik. Of het moet toevallig eens voorbijkomen op Facebook.

Denk nu wel dat sporza er iets over geschreven had. Maar het casual publiek zit niet constant op sporza (de website) denk ik. Of het moet toevallig eens voorbijkomen op Facebook.
Bedoel op hun Facebook pagina, denk dat er daar meer volk naar toe surft dan hun website.

Het is gewoon triestig dat ze maar artikels schrijven net zoals HLN als ze presteren of tegen iemand stunten etc.
Zoals je zegt, de hype gaat beginnen minderen zo.

Wanneer ga je ze zien op VTM? Ze zenden alleen maar de grote toernooien uit, waar ze hun meer niet dan wel gaan voor plaatsen. En dan moet je al geluk hebben dat je Savonds mag gooien want smiddags zenden ze pas later uit.

En je zegt dat is geen nieuws, als Westerlo dit jaar naar eerste klasse zou komen is dat wel nieuws.

Zeker een zender als VTM moet daar nieuws van maken. Zo “promoten” ze ook de uitzendingen van de darts in de toekomst op hun zenders.

Want ik vrees ervoor als er maar 50k mensen kijken ipv 150k en de “Hype” gaan liggen is. Dat het uitzenden mss ook snel gaat stoppen.
niet zo negatief doen is wat ik wil zeggen. korfballers om maar iets te noemen die hebben recht op klagen. Darts spelers al een stuk minder dan pakweg een jaar of twee terug.

Dat alles wat een scheet groot is in het voetbal overdreven veel aandacht krijgt is terechte kritiek maar dat zal niet in een twee drie veranderen.

Toch vind ik dat het darts als sport enkel de goede richting uitgaat in Vlaanderen je moet alleen nog niet willen lopen vooraleer je kan stappen. Stap voor stap, en dat zijn ze naar mijn mening prima aan het doen.

Also:

Vandebogaerde vandaag zoals verwacht meteen "met voorbedachte rade" verloren. :tongue:
En nu ja Sherrock, met deze vorm kan je op het hoogste niveau niets komen doen .. wat een gezichtsverlies .. :unsure:

Sherrock was niet de enige, die faalde op de Q-school. Jelle Klaasen ooit wereldkampioen bij de BDO, haalde exact evenveel punten als Sherrock: 0 punten. Je kan het niet veroorloven om in slechte vorm hier naar toe te leven.

Laatst bewerkt:
Darts krijgt toch enorme aandacht sinds dat VTM is beginnen uitzenden.. Ik denk dat er echt niets te klagen valt.
Nee dat is waar, ik kijk alleen naar de komende jaren. Als je als VTM zijnde met de Darts rechten, nog geen reclame voor de sport maakt, als relevant nieuws.

Ik vind het een gemiste kans voor het “casual publiek” te bereiken. Zeker met de kans die groot is dat Dimi niet in de PL zal zitten.

niet zo negatief doen is wat ik wil zeggen. korfballers om maar iets te noemen die hebben recht op klagen. Darts spelers al een stuk minder dan pakweg een jaar of twee terug.

Klopt zeker wat je zegt. Maar als je het bekijkt met de “verborgen agenda”. Is dit makkelijk reclame maken voor een sport waar je de uitzendrechten van hebt. Waar ze dus zelf belang bij hebben database sport populair is en blijft.

Zeker niet om te klagen, eerder een gemiste kans voor VTM zelf en als de dartssport in BE imo.

VTM toont dus zo goed als alle TV toernooien, buiten de Masters maar die word al minder gebroadcast dan de echte majors. Alsook het niet vermelden in het nieuws van Mario en Brian die een tourkaart haalden, zal in andere landen ook niet het nieuws halen hoor. Als je een Pro Tour wint zal het dat ook niet halen. Btw Darts kan bekeken worden op een openbaar kanaal in België, vanaf nu is dit in NL niet meer mogelijk met Viaplay..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan