Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt maar doet dit ook maar vanaf hij de presentatie moeste doen. Zijn weetjes waar hij zo trots op is leest ie gewoon af van Wiki, mastercaller, Darts orakel.. Is inderdaad wel de enigste van de drie die echt moeite doet.Die Matthias De Vlieger volgt het echt wel hoor en weet er veel van.
Rudy kent er echt de klote van en doet volgens mij ook absoluut geen moeite om ook maar iets van de sport te volgen buiten de uitzendingen.
Moest even lachen met ClaridgeDat is Eric Claridge die zit daar juist heel graag maar is gewoon een heel wetenschappelijk rationele mens, een telwonder.

Moest even lachen met Claridge![]()

Dat twijfelen had ik ook, maar plots ga je dat gevoel hebben van dit is het. Goeie grip doe ook veel, en echt een set pijlen dat je vertrouwen in hebt. Velen denken het is maar wat gooien naar een bord, maar veel vergeten mentale aspect. Sinds ik mij heb laten adviseren in een shop en pijlen op maat gekocht. Is mijn avg van 50 naar 75 gegaan op maand tijd en ben daar blijven zitten.Vind ik persoonlijk niet erg. Vind het zelf annoying dat elke huisvrouw plots dartsfan is gewoon omdat DaNcInG DiMi speelt en er dan gewoon geen bal van kent.
Mijn trainen gaat echt erbarmelijk. Mijn niveau gaat echt naar beneden in plaats van dat het de goeie kant op gaat. Ik twijfel veel te veel aan mijn worp![]()
Dartcounter (Target). Alleen weet ik hoe goed de online functie daarvan werkt.Aanraders voor een gratis (android) app om je eigen statistieken bij te houden. Eventueel in combinatie met modus om gewoon matchkes met vrienden te kunnen bijhouden.
Tegen vrienden is het gewoon om in real life te spelen hoor, zeker niet online.Dartcounter (Target). Alleen weet ik hoe goed de online functie daarvan werkt.
Ik ook![]()
2022 Belgian Darts Open moved to September
The Belgian Darts Open in Wieze has been moved to be held from September 23-25.www.pdc.tv
Ik heb precies wel zin om eens te gaan.