Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dimi toch weer aant sukkelen vandaag tegen Searle. Ok die smeet zen dubbels wel top in de eerste 2 delen van de wedstrijd maar t vet was na de eerste break precies al van de soep bij dimi :-/

Heta wel serieus aant spelen. Eerst mvg, dan clayton eruit gespeeld.
De wisselvalligheid van den Dimi valt mij de laatste tijd wel op. De ene dag outstanding. De dag daarna gooit hij gelijk ne lijkzak ..

Sinds hij papa geworden is, is het allemaal toch wat minder.

Kan het niet geloven dat Noppert gewonnen heeft. Zo slecht spelen.

Als ze ooit willen aantonen dat darts een mental game is kunnen ze deze match van Smith gebruiken. Die zag je gewoon elke keer choken 💔

Michael Bottleboy Smith. Niet te geloven dit.. Er werd gezegd hoe komt hij de 2de verloren WK finale nog ten boven. Wel dit weekend leek dit al vergeten te zijn zeker na het winnen tegen Price ze moeilijkste tegenstander vandaag. Maar wankelde al effe tegen Keane Barry die normaal gezien een makkelijke klant is voor hem. Dan krijgt hij Noppert in de finale en is ook een haalbare klant voor hem, zeker in het scoren maar 85 gemiddelde. Maar weeral gaat hij kapot van de druk, niet te geloven en nu is het toch echt een vloek die boven zijn hoofd hangt.. Leuk toernooi, met die lotingen. Een enorm spelersveld, talentjes, oudgedienden en de toppers bij elkaar enz.

Wordt inderdaad echt wel een probleem op deze manier. :(

Zonde, wel een toptornooi voor Noppert natuurlijk... .

De wisselvalligheid van den Dimi valt mij de laatste tijd wel op. De ene dag outstanding. De dag daarna gooit hij gelijk ne lijkzak ..

Sinds hij papa geworden is, is het allemaal toch wat minder.
Hij zou dringend iets aan zijn stage mentality moeten doen.

Het constant zuchten, tegen kopje tikken (nadenk gebaar maken), in de leegte staren naar publiek,....
Hij zou er niet alleen beter van gaan spelen, maar zijn krediet bij het Brits publiek raakt stillaan op.

Er is meer en meer commentaar over zijn gedrag on stage, zou zonde zijn dat hij het nieuwe mikpunt wordt van het publiek, dan is het helemaal gedaan denk ik.

Jammer van Kim tegen Jose. 6-5 verloren. Maar hij had 39 graden koorts, mocht hij dan eigenlijk wel spelen? :unsure:

Smith weer de finale verloren -_-
Smith zonet weer erg indrukwekkend tegen Chisnall. Toch echt jammer dat hij in finales nooit thuis geeft. :headshake:

---

Ik dacht dat Searl (die ik graag zie spelen) vandaag opnieuw zou winnen tegen den Dimi.
Maar al zijn dubbels gingen de mist in. Searl had ne volledige off-day. :frown:

Laatst bewerkt:
Goed toernooi. Niet altijd de hoogste gemiddeldes maar wel op de juiste momenten toegeslagen.
Behalve tegen Van Gerwen, dat had ie moeten afmaken. Zonde .. het verschil tussen beiden was echt miniem.

Zijn er (amateur) darters van hier die hun kans gaan wagen op het Open dartsfestival in Heers in de zomer?

Staan al een paar mooie nationale en internationale kleppers op de lijst.

Ik ga dus niet met de gedachte om dat spel daar te winnen, die kans zou sowieso heel klein zijn.

Maar als ik dan toch moet verliezen, liever white wash van Florian Hempel dan van Jan Jansen (random naam, moest er een Jan Jansen meedoen, no hard feeldings :) )

Die commentaar weer...
vorige maand: euh ik sluit niet uit dat Van Gerwen niet met pensioen gaat nu hij zo suckt
2 legs geleden: HIJ IS TERUG JAJA HIJ IS TERUG
1 leg geleden: JA HIJ WEET HET NIET MEER

En Smith die weer een finale verliest. Ik moet wel zeggen Anderson was ook echt wel goed gisteren, ..
Ook goed op de dubbels gedurende heel de dag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan