ThekillingGoku
Well-known member
IX is al productie, geen renders meer. Er circuleren ook al wat perswagens.Dat die middentunnel stopt is inderdaad een minpunt. Een open middenstuk draagt nooit bij tot een cockpitgevoel.
Het zal misschien nog een render zijn, maar ik denk niet dat het uiteindelijke resultaat nog zoveel zal verschillen.
Dat scherm wordt volgens mij zeker een blijver. Als je grote schermen wilt, moet je toch dat oude dashboard opgeven. Ik ben ook niet tegen grote schermen zoals dat. Mijn vrouw rijdt met een CLA van het werk, die schermen werken supergoed en zijn duidelijk af te lezen. Ook in zon.
De Taycan doet het daar ook wel goed en ik denk dat het nieuwe digitale scherm voor de EQS ook een hebbeding wordt.
De stoelbediening in de deur is wel shocking, iets wat normaal Mercedes typeert.
Ge kunt die nog niet kopen natuurlijk, maar 't is finaal, spijtig genoeg.
En euuh ...
Da's ongeveer zelfde hoeveelheid scherm, maar toch veel beter ingewerkt hoor.
Als ze echt die'n toer op willen, dan doet Merc het gewoon beter dan gewoon een TV muurbeugel op het dash te gooien.

Oh boy ... nooit gedacht dat ik Benz zou verdedigen boven BMW in gelijk welke conversatie. Zo ver is het dus gekomen.

Zoals eerder getypt, binnen dit en een aantal jaar hoop ik m'n huidige 5 te kunnen vervangen met de huidige 5 PHEV LCI. En hopelijk verbeterd het tegen dat die ingewisseld moet worden of, zoals ik het nu zie, blijf ik er wss liever gewoon langer mee rond bollen lijkt mij dan.
Basically, ik kan dus hopen dat men de aankomende i5 niet volledig om zeep krijgt (en dan hopen dat dit nog een optie is tegen binnen zoveel jaren).

Maar mij interesseert het wel