ThekillingGoku
Well-known member
Goh ja ... een eigen bijdrage zal overheen de doorlooptijd v/d lease/levensduur v/d wagen altijd wel neer komen op wat loon eh.Desondanks dat de configurator veel te veel toe laat wordt het geblokkeerd, max één categorie naar omhoog. Wat toch al enkele maandjes pree in catalogus waarde is.
Wat ik persoonlijk nooit zou doen. Stel dat je een maandloon drukt ze rijden je wagen de eerste dag dat je hem hebt volledig in de froemel zegt carfleet: better luck next time.
Stel dat je 50 EUR (netto, na omrekenen verlaagde VAA) bij legt, da's dan 3K op 60 mnd tijd, 100 EUR al 6K op die zelfde 60 mnd.
Weinig die 6K/mnd netto binnen rijven, dus dan is dat al snel een paar maand eh.
Geen idee of veel bedrijven veel meer dan 100 EUR toelaten (want zal al tegen de 200 EUR brut zijn), but still. Ergens wil ik er zelf dan ook niet meer in mee gaan natuurlijk.
Ik zelf heb ook al bij gelegd, maar ook hier heb ik wel een limiet natuurlijk. Dit dan voor iets van gewenste opties bovenop de basis wagen. Maar met 50 EUR kan je wel al iets van opties extra bij nemen e (da's een 100 EUR brut in waarde, dus da's ineens 6K aan opties voor 50 EUR effectieve kost).
Met die zelfde 50 euro denk ik niet dat je veel gaat stijgen als het doel is om een categorie omhoog te gaan.
Natuurlijk, kan zijn dat het dan 50 is op 4j ipv 5j, wat dan iets minder is, but still.
Basically ... dat bij leggen lijkt mij eerder interessant om hier & daar een extra optie toe te voegen die je graag wil dan dat het moet dienen voor categorieën te stijgen (liever een uitgekitte 3 dan een kale 5 bv.).

) en je wil een knappe Ford Focus (