Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super thanks.Een e-tron. En dat deed ie helemaal vanzelf. Zijn die interfaces tegenwoordig niet allemaal hetzelfde dan? Of is er nog het onderscheid tussen A4 en alles eronder en A6 en alles erboven?
Dat heb ik altijd met WazeMaar dat is bij andere merken ook hoor, bij mijn Mercedes A was dat ook regelmatig van 'kerel hier rij ik niet in ze'

Welk model? Is dat een checkbox die je ergens moet activeren?
Ik heb dat ooit is ne keer gedaan los gevolgd (bij de Golf toen), stront GPS die RNS310. (Pre Waze tijdsperk) Da was echt het begin van nen horror movie.Dat heb ik altijd met Waze
Standaard Waze, “eej kerel de kunnen 2s sneller op bestemming zijn als je op deze niet verharde weg gaat rijden waar ik van denk dat je zeker 50 kan rijken!”. Realiteit is dat ik daar tegen 5 per uur over zit te rijden en duizend keer naar een uitwijkstrook moet gaan omdat ik tegenliggers heb die zitten te vloeken tegen hun GSM met daarop raad het eens, Waze actief.
Reken erop dat hybride modellen meestal een kleinere tankinhoud hebben. Als je veel lange ritten maakt is diesel en diesel hybride daardoor interessant. Heb je een tankkaart voor buitenland, dan kost het je gelukkig niet teveel extra.
Veel korte ritten zou ik sowieso benzine en benzine hybride kiezen.

Volgens mij altijdDie melding van parkeerplaatsen heb ik ook in men a5, maar komt op het centrale scherm En niet op virtual cockpit.
Twijfel nu wel of hij dat altijd toont, of enkel als de gps daar ook actief staat.
Meestal heb ik daar carplay staan.
Wel, da's logisch eh. Die 2 wagens spelen in een ander segment, waar de A een instapper is & de 3 reeks een trapje hoger geplaatst wordt.Einde januari men nieuwe wagen besteld.
Levering voorzien op 15/06/2021
Mercedes CLA 250e
Op head-Up display na heb ik alle opties kunnen aanvinken.
Heb ook test gereden met de bmw 330e maar er was een prijsverschil van 10000euro
en de Mercedes vond ik persoonlijk mooier.
CLA en 3 reeks zitten toch ongeveer in dezelfde prijsrange. Het is de hybride waar het grote prijsverschil ineens zit.Wel, da's logisch eh. Die 2 wagens spelen in een ander segment, waar de A een instapper is & de 3 reeks een trapje hoger geplaatst wordt.
So yeah ... die 3er zal idd kostelijker zijn. Je kan tegenwoordig natuurlijk ook een 320e krijgen, da's ineens 3K goeikoper.
Dus eigenlijk zijt ge met een CLA sowieso int zak gezet (overdreven natuurlijk)CLA en 3 reeks zitten toch ongeveer in dezelfde prijsrange. Het is de hybride waar het grote prijsverschil ineens zit.
Met een 3 reeks ben je ook int zak gezet want met een Citroën C1 raak je ook op uw werk.Dus eigenlijk zijt ge met een CLA sowieso int zak gezet (overdreven natuurlijk)
Een 3 reeks = A4 = C-klasse
Mercedes zit sinds de CLA met het probleem dat die quasi even groot is als de C-klasse. En qua prijs schelen ze ook niet zoveel.Dus eigenlijk zijt ge met een CLA sowieso int zak gezet (overdreven natuurlijk)
Een 3 reeks = A4 = C-klasse