De grote +++ Draad (doen of niet)

GETHEZ

Well-known member
Nieuwe draad met foto's (geen foto is automatisch uit de thread worden gebanned). Iemand post een foto, en daarop antwoord je dan met +'kes of -' kes.

Je mag tot 3 in de plus of 3 in de - gaan (afhankelijk van hoe hard je deze zou willen doen). Spijtig genoeg zullen de vrouwen op dit forum een eigen topic moeten aanmaken omwille van voor de hand liggende redenen (behalve voor @DaFreak dan)... :p

Bij een twijfelgeval is het een '+/-' zonder meer.

Ik herhaal, je mag enkel antwoorden met zelf een nieuwe foto te posten. Je mag wel uiteraard emoticons gebruiken als reactie op iemand zijn post.

Omwille van de OP mag ik alvast mijn bijdrage delen met mijn graad van doenbaarheid (+++ voor onderstaande deerne wat mij betreft, Salma Hayek, naam mag er dus zeker bijstaan)
618lHCoLmaL._AC_SL1500_.jpg

De volgende poster mag dus voor deze foto nog zijn voorkeur uitspreken, maar moet dan wel een nieuwe foto posten, en zo kunnen we (ver)trekken...

een enkel +ke voor verticaal uitgerokke Selma. Scheun kind, ma ze gaat toch een potje moete kunne koken om mij echt warm te krijge.

Nee doen mij maar piek Margriet Hermans. Toenmalig winnaar van de 1985 "Debbie downer jommekes award".
pattatekop.jpg

Ik kom +kes tekort. Zo liploos maken ze ze nimeer. Rip.

+/- Britney, mja, het is wat het is...
Uit diezelfde periode zou ik dan liever voor triple + Avril Lavigne gaan...

avril-lavigne-in-bikini-at-a-pool-in-miami-01-29-2008-3.jpg

En hebben we hier nu een topic dat van den eerste keer goed gebruikt wordt ofwa? Met duidelijke regels en voor iedereen duidelijk? Straf!
boobsadventcalendar - fuck it!

Finally someone took the jail bait!
f-bi-raid.gif

Ons Britney was maar 16 toen "Hit me Baby one More Time" uitkwam. Sorry @Slyke

Anyway ni haar beste foto maar Avril is obviously ++
Bijna zo eetbaar als Korra Del Rio hieronder 🍽️

wallhaven-gpr6xl.png

--- voor bovenstaande.
Daar tegenover zetten we een triple + met deze fantastische Lisa Smolders.

lisa-smolders-verlaat-stubru.jpg

Terug
Bovenaan