Pieterjan94
Well-known member
Kickr en ah kut ja, shit. Ga eens in de garage moeten zoeken of ik dat ander stukje nog heb.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dan moet je daar of andere caps op zetten of die omdraaienKickr en ah kut ja, shit. Ga eens in de garage moeten zoeken of ik dat ander stukje nog heb.

Staat gewoon in de handleiding welke je nodig hebt. Adapter C en D (de juiste kant wss 142) voor steekasToch alleen aan de niet-cassette zijde hé? En moet ik de axle die tot mijn fiets behoort gebruiken, ja toch he? Heb echt het gevoel dat ik weer grandioos aan't buizen ben op een verkapte iqtest voor aapjes![]()

Ziezo, anderhalf uurtje Z4 liggen vlammen, maar de fiets is eindelijk geinstalleerd. Effectief rijden zal voor morgen zijn, jezus mina.Toch alleen aan de niet-cassette zijde hé? En moet ik de axle die tot mijn fiets behoort gebruiken, ja toch he? Heb echt het gevoel dat ik weer grandioos aan't buizen ben op een verkapte iqtest voor aapjes![]()

Dan betaal je 15 euro per ritje (want je hebt 25km gratis, als je de bergop pakt op ERG dan kom je daar voor 1 training mee toeIk zou heel sporadisch eens op de rollen willen fietsen via Zwift (lees 1 keer om de twee weken oid)
Ik kan een Tacx Flow Smart op de kop tikken voor 180,- inclusief trainerwiel en band.
Is dit een ok prijs? Of Ik zou de trainer in onze garage plaatsen dus geen last van geluid voor mijn vriendin![]()
)
Zwift kan je 25km/maand gratis dus 1 training op de alpeIs er eigenlijk een gratis app waar je gemakkelijk trainingen kan implementeren?
In de winter gebruik ik Zwift maar als het in de zomer eens een paar dagen goed regent en je gaat dan toch eens op je rollen. Moet toch ergens bestaan.

Je kan daar geen trainingen inladen, tenzij je ook trainingpeaks hebt. Je kan wel de 3 voorgeprogrammeerde trainingen rijden.Zwift kan je 25km/maand gratis dus 1 training op de alpe
Ik kan core vanaf de bolt ook aansturen en denk dat ik daar ook trainingen kan ik laden.
Of de core via de app aansturen maar dat is manueel wattages veranderen als je ERG doet.
)Ja en dat gaat dus perfect, gewoon de file naar een folderke slepenJe kan daar geen trainingen inladen, tenzij je ook trainingpeaks hebt. Je kan wel de 3 voorgeprogrammeerde trainingen rijden.
(We hebben het daar al uitgebreid over gehad)
Met een Garmin kan je dat wel.

Ooh je bedoelt die klungelige workaround die niet door Wahoo zelf gesupport wordt?Ja en dat gaat dus perfect, gewoon de file naar een folderke slepen![]()
Voor een bejaarde is dat mss lastig.Ooh je bedoelt die klungelige workaround die niet door Wahoo zelf gesupport wordt?
Leuk voor een device dat het volledig moet hebben van zijn UX en UI
Bejaard of principieel?Voor een bejaarde is dat mss lastig.
Software van Garmin is imo bagger om zowel routes ales workouts te maken
1) je stuurt hem aan vanaf hun app (niet workout) (gaat volgens mij ook via head-unit)Bejaard of principieel?
Als je een trainer van €800 koopt van hetzelfde merk als een headunit van €250, en die laatste biedt niet eens de mogelijkheid (zonder workaround) om fatsoenlijk die trainer aan te sturen. B*tch please.
Een Elemnt hoor je ook niet te koppelen, da’s net de bestaansreden en het bestaansrecht van dat ding. Om dan anno 2022 trainingen te moeten maken op een obscuur platform die je dan nadien moet slepen naar een folder via een pc.
Jij gebruikt wellicht ook nog een mp3-speler? Zo eentje in de vorm van een voetbal met 32mb capaciteit, goed voor 7 liedjes! Die moest je ook slepen in een mapje, in 1998 een heuse sprong voorwaarts ten opzichte van een CD’tje branden.