Kijk eens in het sekswerkertopic, lijkt me niet zo saai.Zijn er hier die werkloos zijn en eigenlijk geen zin/motivatie meer hebben om werk te zoeken ?
Alle jobs lijken zo saai ook.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk eens in het sekswerkertopic, lijkt me niet zo saai.Zijn er hier die werkloos zijn en eigenlijk geen zin/motivatie meer hebben om werk te zoeken ?
Ik ben werkloos, gewoon ontslag gegeven en opzeg al gedaan. Zoeken moet ik niet echt omdat ik op 1 september start als leerkracht. Toch kijk ik nog eens rond en ben ik ingeschreven als werkzoekende. Soms heb ik wel zin om met een opgesmukt cv een 3500 netto job met een audi A6 te proberen scoren.Zijn er hier die werkloos zijn en eigenlijk geen zin/motivatie meer hebben om werk te zoeken ?

Stap 1 : Budget zoeken om dit te automatiserenGesolliciteerd voor een op eerste zicht interessante functie.
Krijg ik vandaag de proef binnen,
Opdracht 1: Twee csv's combineren, deze ook opsturen en daar een stappenplan over maken.
Staat er in de tekst nog bij dat dit wekelijks moet gebeuren omdat ze het niet automatiseren.
Ben nog niet begonnen en het is al saai.
Stap 1: op het eerste zicht mooie vacature schrijvenStap 1 : Budget zoeken om dit te automatiseren
stap 2 : automatiseren
stap 3 : minder saai
Stap 1 : op het eerste zicht een mooie vacature schrijvenStap 1: op het eerste zicht mooie vacature schrijven
Stap 2: wekelijks een nieuwe sollicitant de 2 csv's laten samenvoegen
Investering kost geld, als je het laat doen is het gratisStap 1 : op het eerste zicht een mooie vacature schrijven
stap 2 : als test de automatisatie van 2 csv's laten uitwerken

Zoiets moet je toch mondeling kunnen toelichten, al dan niet telefonisch, toch niet op mail, wie weet wat gebeurt er met die mail en naar wie wordt die allemaal doorgestuurd.Even een sanity check.. Onlangs ergens gesolliciteerd en kreeg gisteren een (onpersoonlijke) positieve mail terug met de vraag om binnen de 72u op een aantal vragen te antwoorden (per mail):
- Wat geeft jou stress, waar ben je trots op, vertel over een grote fout, waarom moeten we jou aanwerven, salarisverwachting, opzegtermijn...
Kan wel efficiënt zijn voor de werkgever om zo snel te schiften tussen sollicitanten maar als kandidaat haak ik hier al af. Lijkt mij toch geen best practice binnen rekrutering - of heb ik iets gemist?
Zeker die salarisverwachting zet je toch nooit op mail.
Maar van zodra je er zelf een bedrag opplakt (en dan nog eens op papier) verlies je uw voordeel in de onderhandelingen hè.Goh ik zou dat toch doen, hoe rapper over salaris/werkuren hoe liever.
Heb al een paar selectieprocedures doorlopen om dan een belachelijk voorstel te krijgen.
Direct alle kaarten op tafel en tijdverlies vermijden.
Ben zelf niet op zoek, maar zag een advertentie voor deze vacature: https://bit.ly/3bCSaYj
De nieuwe versie van work hard, play hard?

Wanneer ik zo een advertentie zie, krijg ik spontaan de reactie om te solliciteren als Piet Romaan en als motivatie dat ik hun kot wel eens wil in de fik wil komen steken, lijkt me echt lol trappen...Ben zelf niet op zoek, maar zag een advertentie voor deze vacature: https://bit.ly/3bCSaYj
Wtf heb ik zonet gelezen. Ik zou op basis hiervan nooit solliciteren.Ben zelf niet op zoek, maar zag een advertentie voor deze vacature: https://bit.ly/3bCSaYj