Dus toch controlerend ookDit is een tool om het "in de gaten te houden".
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus toch controlerend ookDit is een tool om het "in de gaten te houden".

Niet controlerend, eerder: dit en dit is al af, hiermee zijn we/ze nog mee bezig.Dus toch controlerend ook
Die insteek kan ik begrijpen. Alhoewel ik eerder voorstander ben van het direct signaleren van problemen (of vragen van hulp) ipv te wachten tot 's anderendaags (of na het weekend of na het verlof of...). Zeker als iemand midden in een flow zit en je die mens met een paar minuten van je tijd weer op weg kan zetten.Standups zijn relatief optioneel bij ons. Als je iets belangrijkers te doen hebt, dan doe je dat. Manager is niet eens bij de standup. Is puur zelfsturend voor het team.
Een standup is juist om micromanagement te vermijden. Je regelt onder mekaar hoe je de ander helpt tijdens de standup. Dat dient niet om progressie te meten of voor statusupdates te krijgen. Dat dient om onder mekaar om te communiceren wie waarmee bezig is en wie waarmee kan helpen.
Die insteek kan ik begrijpen. Alhoewel ik eerder voorstander ben van het direct signaleren van problemen (of vragen van hulp) ipv te wachten tot 's anderendaags (of na het weekend of na het verlof of...). Zeker als iemand midden in een flow zit en je die mens met een paar minuten van je tijd weer op weg kan zetten.
Wat zie jij overigens als verschil tussen "statusupdates te krijgen" en "communiceren wie waarmee bezig is"?
. Dat is voor mij iets aparts en heeft niet echt plaats tijdens een standup. Daarvoor heb je genoeg andere tools.
.Vergeet niet dat je soms niet weet dat je acties invloed kunnen hebben op iemand anders. Jij kan wel denken dat je alles perfect uitvoert op je eiland (en wellicht is dat ook zo), maar dat kan mogelijk een (negatieve) impact hebben op iemand anders.Die insteek kan ik begrijpen. Alhoewel ik eerder voorstander ben van het direct signaleren van problemen (of vragen van hulp) ipv te wachten tot 's anderendaags (of na het weekend of na het verlof of...). Zeker als iemand midden in een flow zit en je die mens met een paar minuten van je tijd weer op weg kan zetten.
Wat zie jij overigens als verschil tussen "statusupdates te krijgen" en "communiceren wie waarmee bezig is"?
Zijn er ergens goede websites voor jobs in het buitenland?
Als je bedoelt aan de lopende band werken, zou ik dat niet doen, daar kan je je tempo niet wat minder laten zijn waardoor je compleet zot gedraaid thuis zal komen.Heb even jullie mening nodig, ik heb werk nu allee ik zit in zorgtraject ( is voor mensen die even het zelf vertrouwen kwijt zijn, en sommige geestelijke handicap)
Dat is een trajectc3-18 maand, maar dat is gewoon een vervanging's inkomen. Maar we krijgen het financieel vrij lastig weet dat mijn vrouw tijdje invalide is.
Ze hebben mij daar al serieus geholpen ivm met mijn huis ( was groot blok aan mijn been voor sollicitatie gesprekken.
Zou ik het wagen om weer naar prive werk te gaan? Volvo cars is een optie ( heb er al even gewerkt ) probleem is mijn tempo dat wat minder is.
We rijden al maar met 1 wagen niet meer, in ons week budget proberen we zo goedkoop mogelijk te doen. Ik kom van een loon van 2100€ netto daar konden we goed van leven en sparen. We hebben natuurlijk stomme stoot uitgestoken net voor ze ziek werd ons een jonge wagen gekocht van 21.000€ en dat dragen we ook nog mee.Als je bedoelt aan de lopende band werken, zou ik dat niet doen, daar kan je je tempo niet wat minder laten zijn waardoor je compleet zot gedraaid thuis zal komen.
Als je probleem van psychologische aard is, kan je dat mss best overleggen met je psychiater/psycholoog/huisarts?
En online vind je ook heel wat tips om met een lager inkomen, toch rond te komen
Vb: alle uitgaven onder de loep nemen: verzekeringen, Telenet, werken met een cash weekbudget voor de boodschappen, kijken of 1-2 auto's wel ècht nodig zijn of dat dat eerder een dure luxe is die vervangen kan worden door een elektrische fiets+Cambio,...
Volvo cars?Iemand die weet waar ze volk zoeken voor vaste nacht ( regio gent- gent zeehaven- zelzate, eeklo )
Eerste sollicitatie gesprek gehad, een telefonische kennismaking met een HR medewerker. Vreemde ervaring, ik heb altijd en in kleine organisaties bewerkt waar ge sollicitaties altijd met uw rechtstreeks leidinggevende waren.
Vooral dat ze zelf niet wisten wat mijn barema was binnen hun organisatie vond ik maar vreemd.
De vraag kwam van haarzelf, ze vroeg hoeveel ik wou en ik gaf mijn huidig brutoloon.Heb de afgelopen maanden veel sollicitaties gedaan en de eerste fase was meestal toch ook een "klappeke" met de desbetreffende HR madam.
Direct over barema's beginnen enzo vond ze mss wat te snel.
Operator inpak:Iemand die weet waar ze volk zoeken voor vaste nacht ( regio gent- gent zeehaven- zelzate, eeklo )