Hans Moleman
Well-known member
En is daar iets mis mee? Dat interesseert mij, en ik probeer dat zoveel mogelijk te volgen.Er is hier niemand op dit forum die (lyrisch of niet, dat laat ik in het midden) zo vaak 'name dropt' als jij, Hans.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En is daar iets mis mee? Dat interesseert mij, en ik probeer dat zoveel mogelijk te volgen.Er is hier niemand op dit forum die (lyrisch of niet, dat laat ik in het midden) zo vaak 'name dropt' als jij, Hans.
Behalve de 4 keepers en Witsel een semi-goede selectie op het eerste zicht.![]()
Bondscoach Garcia roept jonkies Ngoy en Vermant voor het eerst op bij Duivels: "Romeo brengt frisse wind en strijdlust" | sporza
Goed nieuws voor Romeo Vermant en Nathan Ngoy. De jonge spelers van Club Brugge en Lille zijn voor het eerst opgeroepen bij de Rode Duivels. Rudi Garcia ziet de opkomende spits van Club Brugge en verdediger van Lille als vervangers voor de geblesseerden. Mogen ze binnenkort hun eerste cap laten...sporza.be
Vermant en Ngoy de nieuwkomers in de selectie. Geen Batsman meer bijgevolg.
Ook Lukebakio is er terug bij...
Tielemans terug uit blessure.
Vooral afwachten wie hij centraal zal zetten in de plaats van Debast. Mechele of De Winter.
Het middenveld zal wel Vanaken, Tielemans en Raskin (of toch Onana) worden.
Mokio zakt zeker nog af naar het WK U17 tijdens de break?Behalve de 4 keepers en Witsel een semi-goede selectie op het eerste zicht.
Mokio mankeert. Ok, speelt niet top maar hebben we meer aan dan Witsel. Lukebakio is dan wél weer beter aan het spelen maar het is eigenlijk in een zwakke competitie... En je weet dat hij bij de RD weer 1 goal gaat maken en dan 10 dotten van kansen gaat missen. Die jongen heeft het nét niet op het hoogste niveau. Dan kan je beter Godts meepakken die weer een sprankel vorm liet zien. Maar goed, Dodi is fysiek wel een specimen natuurlijk.
Godts dan weer niet... Swerts doet toch wat gekke sprongen.![]()
Geen Mika Godts, wel Bounida en Duranville bij nationale beloften voor cruciale wedstrijd tegen Oostenrijk | sporza
Terwijl de Rode Duivels zich volgende week kunnen kwalificeren voor het WK van volgend jaar, spelen de nationale beloften een cruciale kwalificatiematch voor het EK tegen Oostenrijk. Naast ondertussen vaste waarden als Lucas Stassin en Arthur Vermeeren, is er ook de terugkeer van talenten Rayane...sporza.be
Bounida is terug.
Misschien op vraag van Ajax/Godts dat hij niet geselecteerd werd, gegeven zijn blessuregevoeligheid.Godts dan weer niet... Swerts doet toch wat gekke sprongen.
Maar goed, als we ons plaatsen met de beloften is het goed I guess, al jaren hebben we goede jeugdploegen en stront resultaten.
Godts is toch nooit opgeroepen voor de RD?Misschien op vraag van Ajax/Godts dat hij niet geselecteerd werd, gegeven zijn blessuregevoeligheid.
Daarnaast is het soms mentaal moeilijk om terug voor de beloften te spelen eenmaal je opgeroepen bent geweest voor de grote jongens.
Maar bon, evengoed is hij er volgende week wel gewoon bij.
Oei dat heb ik dan gedroomd in een alternatieve realiteit ofzo. Bedankt voor de rechtzetting.Godts is toch nooit opgeroepen voor de RD?
Dacht exact hetzelfde ...Courtois weer geen zin in de voorrondes? Tripke naar Kazachstan net te ver?
Pijn aan de goestingCourtois weer geen zin in de voorrondes? Tripke naar Kazachstan net te ver?