De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Idem.
Ik zie die dus liever spelen dan Doku, daar ga ik nooit geen fan van worden vrees ik... Stijl trekt op niets, en heeft echt veel te weinig rendement, terwijl ie natuurlijk wel een geweldige actie heeft, maar zijn afwerking is nihil, en passing toch ook veel en veel te weinig?
Als Raskin hem binnentrapt ipv op de paal heeft ie wel gewoon een assist. Heeft nu al 2 tegenstanders geel aangesmeerd. Trekt vaak 2 of 3 verdedigers naar zich toe.

Maar idd hij moet zuiverder worden in zijn afspelen daar heb je wel volledig gelijk in

Debast en Faes zijn by far toch de triestigste spelers in die kern.... Wa een kloefkappers zijn da toch. Die zouden gvd nog nie opgesteld worden bij FC De Kampioenen...

Debast heeft 1 zwak moment gehad, voor de rest is hij toch gewoon degelijk? Meunier en Faes zijn toch echt wel nog een paar niveaus erger

Meunier, Faes, Debast en Doku vallen toch weer door de mand.

Debast en Doku?

Debast 1 foutje, maar voor de rest degelijke match.
Doku toch wel wat gevaarlijke situaties gecreëerd en een paar assists gegeven die maar moesten "binnengepist" worden. Hoeveel fouten er ook al op hem gemaakt zijn.

Ik zou dan eerder Raskin bij de doordemandvallers zetten.

Debast en Doku?

Debast 1 foutje, maar voor de rest degelijke match.
Doku toch wel wat gevaarlijke situaties gecreëerd en een paar assists gegeven die maar moesten "binnengepist" worden. Hoeveel fouten er ook al op hem gemaakt zijn.

Ik zou dan eerder Raskin bij de doordemandvallers zetten.
Raskin is toch ook gewoon degelijk aan het spelen vandaag?

Ik ben het niet eens dat Doku daar zet. Heel bedrijvig, gesel voor de verdediging etc. Geen efficiëntie, maar als hij dat had dan was hij gouden bal kandidaat
Maar zonder die efficiëntie ben je er gewoon veel te weinig mee. Gesel voor de bedreiging allemaal goed en wel, maar we hebben het hier over Noord-Macedonië en zelfs dan komen er nauwelijks echt dreigende fases voort uit zijn acties. Het is gewoon echt niet goed genoeg.

En waarom halen we die Portugese linksback bij de selectie om dan Theate te brengen daar? Begin alweer Tedesco-vibes te krijgen.

Terug
Bovenaan