Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als Raskin hem binnentrapt ipv op de paal heeft ie wel gewoon een assist. Heeft nu al 2 tegenstanders geel aangesmeerd. Trekt vaak 2 of 3 verdedigers naar zich toe.Idem.
Ik zie die dus liever spelen dan Doku, daar ga ik nooit geen fan van worden vrees ik... Stijl trekt op niets, en heeft echt veel te weinig rendement, terwijl ie natuurlijk wel een geweldige actie heeft, maar zijn afwerking is nihil, en passing toch ook veel en veel te weinig?
Ik ben het niet eens dat Doku daar zet. Heel bedrijvig, gesel voor de verdediging etc. Geen efficiëntie, maar als hij dat had dan was hij gouden bal kandidaatMeunier, Faes, Debast en Doku vallen toch weer door de mand.
Ja maar die efficientie is er zelden bij de RD.Ik ben het niet eens dat Doku daar zet. Heel bedrijvig, gesel voor de verdediging etc. Geen efficiëntie, maar als hij dat had dan was hij gouden bal kandidaat
Ik zei niet komend tornooiZe moeten zich wel eerst nog plaatsen.

11 assists in 31 matchen is toch gewoon goed?Ja maar die efficientie is er zelden bij de RD.
Meunier, Faes, Debast en Doku vallen toch weer door de mand.
Hij is zeker bedrijvig, mss zelfs iets te. Maar de actie na zijn loop is toch vaak minder.11 assists in 31 matchen is toch gewoon goed?
Raskin is toch ook gewoon degelijk aan het spelen vandaag?Debast en Doku?
Debast 1 foutje, maar voor de rest degelijke match.
Doku toch wel wat gevaarlijke situaties gecreëerd en een paar assists gegeven die maar moesten "binnengepist" worden. Hoeveel fouten er ook al op hem gemaakt zijn.
Ik zou dan eerder Raskin bij de doordemandvallers zetten.
Hangt 3 man rond Doku.. kan je toch niet zeggen dat die door de mand valt imo?Meunier, Faes, Debast en Doku vallen toch weer door de mand.
Maar zonder die efficiëntie ben je er gewoon veel te weinig mee. Gesel voor de bedreiging allemaal goed en wel, maar we hebben het hier over Noord-Macedonië en zelfs dan komen er nauwelijks echt dreigende fases voort uit zijn acties. Het is gewoon echt niet goed genoeg.Ik ben het niet eens dat Doku daar zet. Heel bedrijvig, gesel voor de verdediging etc. Geen efficiëntie, maar als hij dat had dan was hij gouden bal kandidaat