Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allemaal volgens plan om die hoekschop af te dwingen!Verste hoek met rechts kiezen.
Doku maakt de goal heel heel klein voor zichzelf

1x, Vertonghen heeft er 2 en Alderweireld zelfs 3x... Dat is consistent bij de allerbesten in de sterkste liga. Bij Spurs dus geen prijzen natuurlijk maar die hadden gerust meegekund bij Bayern, United, Chelsea, ... Alleen eens je bij Spurs komt geraak je er niet emer weg natuurlijk.Tgoch Team of the Season wil echt wel niet alles zeggen hoor:
bvb: Zabaleta, Leighton Baines, Wes Morgan, Dany Rose, Luke Shaw hebben ook allemaal minstens 1x TOTS behaald. Zijn niet bepaald absolute topverdedigers.

Zolang het Courtois niet isDat is er nog eentje die issues met García gaat hebben

Allemaal volgens plan om die hoekschop af te dwingen!
Kan je toch nooit zien op deze beelden. Je moet altijd grensrechter volgen
Daar mogen ze dan wel eens een beeldje van tonen toch
Nu ben ik benieuwd naar het beeld dat dit 100% duidelijk maakt
Kan je onmogelijk zeggen op dat beeld door de ronde vorm van de bal
Onder die hoek zie je dat toch nooit helemaal? Ik zou ook nijgen van ja te zeggen. Maar 100 procent zeker kan je dat niet zeggen en dan moeten ze de grensrechter volgen. 1 mm van de bal die de lijn raakt is voldoende om binnen te zijn.
Mij niet
Saelemaekers voor De Bruyne vind ik dan ook weer geen logische beslissing, ga je weer zonder een echte spelmaker spelen. Ja, Tielemans kan die rol ook wel aan, maar CDK of Vanaken zijn toch logischere wissels nu.
Had nooit afgekeurd mogen worden, lijnrechter liet doorspelen. Dit is toch geen clear error. Of ze hebben bij de VAR nog andere camerastandpunten.Mij niet
Het laatste kwartier positieswitch tussen De Winter & Debast is toch ook bizar.