De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Met die truitjes heb ik altijd het gevoel dat ik naar City aant kijken ben...Saelemaekers is dan Grealish en het voetbal is wat minder. 😅 maar toch...

De "grinta" van Saelemaekers.. Me gusta.
Idem.
Ik zie die dus liever spelen dan Doku, daar ga ik nooit geen fan van worden vrees ik... Stijl trekt op niets, en heeft echt veel te weinig rendement, terwijl ie natuurlijk wel een geweldige actie heeft, maar zijn afwerking is nihil, en passing toch ook veel en veel te weinig?

Onze verdediging is wel echt pijnlijk en de alternatieven zijn ook geen geweldenaars. Dit wordt pijnlijk op een tornooi.

Leg mij eens uit waarom Meunier kapitein is aub? En waarom staat die eigenlijk in de ploeg?

Onze enige RB in de selectie geloof ik. Dan doel ik op zijn plek in de ploeg. Waarom kapitein, geen idee.
Blijkbaar een roulement, elke match is iemand anders kapitein.

Wie is er momenteel beter als hem begonnen aan de match?
Ok, hij heeft een paar goede dingen gedaan, maar Aster overdreef echt wel met het ophemelen. Nuja, na mijn post hier is het ophemelen gelukkig geminderd. Vanaken ook wel volledig weggedeemsterd precies. Ik vond het ook heel begrijperlijk dat hij vandaag mocht starten, na z'n prestatie tegen Oekraïne verdiende hij dat wel.

Maar er was een holderdebolder situatie waar Vanaken en De Bruyne tussen zaten. Aster zegt: "Goed van Vanaken, De Bruyne balverlies", terwijl geen van beiden controle had over de bal, en deze toevallig in Macedonische voeten kwam.

Paar minuten later Aster zegt iets over opperstrateeg Vanaken (kan ook iets anders zijn, ik ben het exacte vergeten). Net op dat moment verliest Vanaken lomp de bal. Aster zwijgt, en begint iets over dat de samenwerking tussen Vanaken en De Bruyne heel goed is vandaag. Vanaken blijft doorjagen en maakt een halve fout waardoor de bal in ons voordeel buiten gaat. Aster plots: "Goed van Vanaken"

Saelemaekers heeft een paar heel schitterende passes gegeven, en dan kwam er niet meer uit dan een simpele "Saelemaekers".

Ok, ik heb het niet voor Vanaken, zacht uitgedrukt, daarom let ik er allicht meer op.
(En dat is niet omdat hij een Brugge icoon is. Ik vond hem al een kwal toen hij nog bij Lokeren speelde, en dat zeg ik als Lokeraar.)

Wat zegt Aster nu?
"Men moet nu kijken hoe die bal is aangeraakt?"

Zo werkt offside niet he kemel

Terug
Bovenaan