De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Komen goed weg. Maar als je al zoveel weggeeft tegen deze tegenstanders, wat gaat dat geven tegen de betere landen.

als het geen buitenspel was het geweest dan was het hands want de bal gaat via de hand binnen.

Maar hoe laks verdedigen Meunier en Faes daar toch weer

Ik heb medelijden met die Noord-Macedoniërs
Die verdienen gewoon een goal .

Kunnen wij die verdedigers van de U17 niet opstellen? Veel slechter kan dat niet zijn

"De sfeer zit er DIK in"
"Doku komt pollekes uitdelen"

Wat voor Nederlands is dat jong? Spreek normaal

En nu haalt ie Meunier eraf na 55 minuten terwijl hij de enige echte rechtsachter is die je als bondscoach geselecteerd terwijl een Faes mag blijven staan.

Erger dan Tedesco is het natuurlijk (nog) niet maar Garcia voorlopig toch geen punten aan het scoren.

En nu haalt ie Meunier eraf na 55 minuten terwijl hij de enige echte rechtsachter is die je als bondscoach geselecteerd terwijl een Faes mag blijven staan.

Erger dan Tedesco is het natuurlijk (nog) niet maar Garcia voorlopig toch geen punten aan het scoren.
en ie haalt er ook nog eens zijn 2 creatieve middenvelders eraf 🤣

Ok, hij heeft een paar goede dingen gedaan, maar Aster overdreef echt wel met het ophemelen. Nuja, na mijn post hier is het ophemelen gelukkig geminderd. Vanaken ook wel volledig weggedeemsterd precies. Ik vond het ook heel begrijperlijk dat hij vandaag mocht starten, na z'n prestatie tegen Oekraïne verdiende hij dat wel.

Maar er was een holderdebolder situatie waar Vanaken en De Bruyne tussen zaten. Aster zegt: "Goed van Vanaken, De Bruyne balverlies", terwijl geen van beiden controle had over de bal, en deze toevallig in Macedonische voeten kwam.

Paar minuten later Aster zegt iets over opperstrateeg Vanaken (kan ook iets anders zijn, ik ben het exacte vergeten). Net op dat moment verliest Vanaken lomp de bal. Aster zwijgt, en begint iets over dat de samenwerking tussen Vanaken en De Bruyne heel goed is vandaag. Vanaken blijft doorjagen en maakt een halve fout waardoor de bal in ons voordeel buiten gaat. Aster plots: "Goed van Vanaken"

Saelemaekers heeft een paar heel schitterende passes gegeven, en dan kwam er niet meer uit dan een simpele "Saelemaekers".

Ok, ik heb het niet voor Vanaken, zacht uitgedrukt, daarom let ik er allicht meer op.
(En dat is niet omdat hij een Brugge icoon is. Ik vond hem al een kwal toen hij nog bij Lokeren speelde, en dat zeg ik als LokLokeraar.
Ok, het is dus zoals je zelf zegt gewoon haten om te haten.

Met deze groep is niet plaatsen moeilijker dan plaatsen. Maar het niveau ... ah ja een WK met 48 ploegen, daar zullen wel nog zwakke ploegen tussen zitten zeker.
Ik verwacht ook wel dat ze zich plaatsen maar vandaag had het met wat pech al 2-1 kunnen staan.
En ze zijn nog niet thuis he (nog een half uur).

Een stevig statement maken ze toch alvast niet.

Terug
Bovenaan