Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze moeten zich wel eerst nog plaatsen.Dit wordt pijnlijk op een tornooi.
Dat zijn zaken die hier ook wel eens gezegd worden"De sfeer zit er DIK in"
"Doku komt pollekes uitdelen"
Wat voor Nederlands is dat jong? Spreek normaal

Met deze groep is niet plaatsen moeilijker dan plaatsen. Maar het niveau ... ah ja een WK met 48 ploegen, daar zullen wel nog zwakke ploegen tussen zitten zeker.Ze moeten zich wel eerst nog plaatsen.
en ie haalt er ook nog eens zijn 2 creatieve middenvelders erafEn nu haalt ie Meunier eraf na 55 minuten terwijl hij de enige echte rechtsachter is die je als bondscoach geselecteerd terwijl een Faes mag blijven staan.
Erger dan Tedesco is het natuurlijk (nog) niet maar Garcia voorlopig toch geen punten aan het scoren.

Ok, het is dus zoals je zelf zegt gewoon haten om te haten.Ok, hij heeft een paar goede dingen gedaan, maar Aster overdreef echt wel met het ophemelen. Nuja, na mijn post hier is het ophemelen gelukkig geminderd. Vanaken ook wel volledig weggedeemsterd precies. Ik vond het ook heel begrijperlijk dat hij vandaag mocht starten, na z'n prestatie tegen Oekraïne verdiende hij dat wel.
Maar er was een holderdebolder situatie waar Vanaken en De Bruyne tussen zaten. Aster zegt: "Goed van Vanaken, De Bruyne balverlies", terwijl geen van beiden controle had over de bal, en deze toevallig in Macedonische voeten kwam.
Paar minuten later Aster zegt iets over opperstrateeg Vanaken (kan ook iets anders zijn, ik ben het exacte vergeten). Net op dat moment verliest Vanaken lomp de bal. Aster zwijgt, en begint iets over dat de samenwerking tussen Vanaken en De Bruyne heel goed is vandaag. Vanaken blijft doorjagen en maakt een halve fout waardoor de bal in ons voordeel buiten gaat. Aster plots: "Goed van Vanaken"
Saelemaekers heeft een paar heel schitterende passes gegeven, en dan kwam er niet meer uit dan een simpele "Saelemaekers".
Ok, ik heb het niet voor Vanaken, zacht uitgedrukt, daarom let ik er allicht meer op.
(En dat is niet omdat hij een Brugge icoon is. Ik vond hem al een kwal toen hij nog bij Lokeren speelde, en dat zeg ik als LokLokeraar.
Ik verwacht ook wel dat ze zich plaatsen maar vandaag had het met wat pech al 2-1 kunnen staan.Met deze groep is niet plaatsen moeilijker dan plaatsen. Maar het niveau ... ah ja een WK met 48 ploegen, daar zullen wel nog zwakke ploegen tussen zitten zeker.
Speelde dit jaar al een 5-tal matchen als rechtsback bij Genoa. Denk niet dat er daar (behalve Meunier) iemand vaker zal gespeeld hebben dit seizoenWat staat Koni De Winter op diene rechtsback te doen???