I find your lack of faith disturbingHij gaat die raken mannen...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I find your lack of faith disturbingHij gaat die raken mannen...
Mooie ninja edit.Hij gaat die missen mannen...
Dit. Onze gouden generatie had misschien de beste basisploeg van allemaal als iedereen aanwezig was.Onze 11 basisspelers waren evenwaardig aan de die van Frankrijk, alleen konden we tegen de match tegen Frankrijk die 11 al niet meer opstellen. En waar Frankrijk op de bank ook nog weelde had, moesten wij Chadli op de rechtsback zetten.
Eeuwige held voor het doelpunt tegen Japan, maar dat was toch een dieptepunt om hem op die rechtsback te moeten zetten.
DitAls hij hem niet fluit komt de VAR niet tussen, maar nu kan hij ook nie tussenkomen denk ik.
Scherp gezien wel van die ref
Handjes op de rug. Was toch weg van het lichaamLijkt me toch geen penalty? Lichaam leek me nu niet onnatuurlijk groot, je kan je arm moeilijk wegtoveren.
Mooie ninja edit.

Wel even nuanceren: Jan en Toby waren Premier League TOTS spelers… Absoluut wereldtoppers. Samen met Kompany en fitte Vermaelen een waanzinnige weelde op die positie.We hadden echt niet een wereldtopper op elke plaats. We hadden geen backs (Toby en Jan waren op hun vaste plek al geen wereldtoppers), ons centraal middenveld was behalve De Bruyne ook geen wereldtop en vooraan was Hazard de enige wereldtopper. Dus ik kom max aan 4 fitte wereldtoppers per wedstrijd ofzo.
Die 4de plek is dus wereldwijd en niet enkel Europa.
Hazard was 1 van de beste spelers (zo niet de beste) op het WK in Rusland. Eigenlijk zegt zo’n uitspraak al genoeg over de rest van je post…
We hadden echt niet een wereldtopper op elke plaats. We hadden geen backs (Toby en Jan waren op hun vaste plek al geen wereldtoppers), ons centraal middenveld was behalve De Bruyne ook geen wereldtop en vooraan was Hazard de enige wereldtopper. Dus ik kom max aan 4 fitte wereldtoppers per wedstrijd ofzo.
Die 4de plek is dus wereldwijd en niet enkel Europa.
Dat zijn de acties die we van Doku willen zien iddWat een pass van Doku