De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Ja want absoluut geen cadeau van de scheidsrechter. Scorebord-journalistiek.
Tja de 1-0 is ook een cadeau van de scheidsrechter. Mij gaat het om het feit dat er verslapping is in de blessuretijd waarin je verschillende corners weggeeft. En daaruit gebeurd dit. 2 minuten druk zetten en je gaat gewoon de rust in met 3-0. Het kan straks nog een andere dynamiek geven. Stel u voor dat ze snel 3-2 maken

Bwa, kan daar niet mee akkoord gaan. Meermaals PL TOTS = absolute topverdediger. Akkoord dat op het top van hun kunnen Vermaelen en Kompany nog beter waren maar toch…
Tgoch Team of the Season wil echt wel niet alles zeggen hoor:
bvb: Zabaleta, Leighton Baines, Wes Morgan, Dany Rose, Luke Shaw hebben ook allemaal minstens 1x TOTS behaald. Zijn niet bepaald absolute topverdedigers.

Garcia heeft als ik het goed zie wel een wijziging gedaan aan de defensie? Faes staat RCV en Debast LCV? Lijkt voor Debast in elk geval vlotter te gaan

Zendt VTM nu reclame uit voor de docu over het Heizeldrama tijdens een live uitzending van Belgisch voetbal in den Heizel? :support:

Linkerflank efkes verneuken zegt Garcia. Dit snap ik toch weer helemaal niet hoor. Waarom naturaliseer je Moreira als je hem vervolgens niet gaat gebruiken?

En Lukebakio ... tsjah. Geen fan van. En nu zit je weer met twee dezelfde types flankaanvallers.

Tja de 1-0 is ook een cadeau van de scheidsrechter. Mij gaat het om het feit dat er verslapping is in de blessuretijd waarin je verschillende corners weggeeft. En daaruit gebeurd dit. 2 minuten druk zetten en je gaat gewoon de rust in met 3-0. Het kan straks nog een andere dynamiek geven. Stel u voor dat ze snel 3-2 maken
En tis van dat

Terug
Bovenaan