Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom ook Lukebakio? Saelemaekers deed het heel goed vorige match, waarom hem niet brengen? Of CDK?Kunnen we Lukebakio al wisselen?
Stel je voor dat die straks nog rood paktLukebakio zeg, ffs, die heeft nog geen één ding goed gedaan. Gigantische misser, slechte controles, slechte passes, slechte voorzet,... En daarvoor haalt ge Trossard er af?

Ben ik te naief/positief als ik zeg:Ik snap echt niet waarom Garcia die goede flank er heeft afgenomen. Beiden op geel, ok, maar alsof die geen ervaring genoeg hebben om daarmee om te gaan.
Het is nu wel voor de knikkers he, geen oefenmatch tegen AzerbeidzjanDeze flank heeft zeg bewezen, tijd om de volgende jongens te testen

Inderdaad, volgende interlandperiode is het tegen Liechtenstein en Kazakhstan. Dit is een must win match.Het is nu wel voor de knikkers he, geen oefenmatch tegen Azerbeidzjan![]()
is dan ook geen rechtsback natuurlijkDe Winter is het ook niet, waar hier vaak voor wordt geroepen.
Begrijp ik idd sws niet, maar iedere match dat hij mag meedoen steekt die wat uit...is dan ook geen rechtsback natuurlijk
Als je spelers ergens zet waar ze het niet gewoon zijn + welke verdediger steekt niet iedere wedstrijd iets uit bij de RD? (De Cuyper is de uitzondering)Begrijp ik idd sws niet, maar iedere match dat hij mag meedoen steekt die wat uit...
Ge moet weten wat ge wilt heh...Het is nu wel voor de knikkers he, geen oefenmatch tegen Azerbeidzjan![]()