De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Voor mij minder een probleem als hij zegt : "Ik ben wat ouder en heb meer rust nodig, dit is perfect voor de nieuwe generatie om kansen te krijgen."

De manager zou hier toch ook wat in moeten assisteren imo. Wie kijkt hier nog van op?

Ik ben wel benieuwd wat Courtois gaat doen als Lammens zo blijft presteren. Want United mag blij zijn dat het niet 5-2 is geëindigd want dat was het geval geweest als ze een van hun andere vliegenvangers in doel hadden gezet.

Toch bizar hoe wij goede doelmannen blijven schijten alsof het niets is. Toevallig is Courtois al jaar en dag dé beste, maar telkens was er een uiterst capabele vervanger of minstens een mindere god die toen een absoluut topseizoen keepte.

Zou die ook niet gewoon stoppen na het WK? Net zoals Lukaku en De Bruyne vermoedelijk.

Een jaar na het WK loopt zijn contract bij Real af. Dan is hij er 35 zeker? Misschien dan ook de goede moment om in de MLS of in SA te gaan uitbollen en nog wat poen te scheppen? Of hij dan ook nog wil doorgaan tot het EK 2028…

Ronaldo mogelijk geschorst voor de groepsfase van het WK? Ik vraag me af of je die dan nog wel zou meenemen... Hij is er op dat moment toch ook al 41,5 jaar. Roger Milla is de enige die nog straffer zou doen (was 42 op het WK) en dan nog 2 doelmannen. Buiten Roger Milla is er geen enkele veldspeler van boven de 40 ooit die op het WK gespeeld heeft.

Pijnlijke avond voor Portugal...

Eerst zien hoeveel matchen hij geschorst gaat worden... Voor Ronaldo zullen ze wel milder zijn zeker.
Ze gaan hem sowieso meenemen naar het WK hoor. Als je de finale haalt, moet je 8 (?) matchen spelen, dus zelfs als hij 2 matchen geschorst is op het WK (wat ik niet geloof)... Hij blijft de onbetwiste leider van de groep.

Ronaldo mogelijk geschorst voor de groepsfase van het WK? Ik vraag me af of je die dan nog wel zou meenemen... Hij is er op dat moment toch ook al 41,5 jaar. Roger Milla is de enige die nog straffer zou doen (was 42 op het WK) en dan nog 2 doelmannen. Buiten Roger Milla is er geen enkele veldspeler van boven de 40 ooit die op het WK gespeeld heeft.
Nog één WK extra om het record te breken dus!

Pfwoe, wat een gestuntel daar bij die tegengoal...

Die Quintas kwam in mijn ogen nog wel goed weg met een gele kaart voor die schoudercharge.

Ze moeten durven voetballen, want dan lopen ze er makkelijk over. Zie weinig kwaliteit bij Portugal. Probleem is dat België enkel met de lange bal werkt...

Omg, die 2e goal is zelfs nog veel erger :wtf:

Over and out. Sinds die eerste tegengoal liggen ze ook volledig onder.

Sporza mag ze dan wel volledig ophemelen, maar ze moeten toch nog wat boterhammen eten. Tegen de Europees kampioen is het klasseverschil toch duidelijk IMO.

EDIT: allé, dankzij een klasseflits toch nog een aansluitingstreffer. Dan is er toch nog een sprankeltje hoop... maar het zal toch een heel stuk beter moeten in de 2de helft.

Die 2e goal is 100% Brughmans zijn fout. Niet alleen is hij diegene die om een terugspeelbal roept, terwijl hij moet zien dat Cabral letterlijk klaar staat om in de diepte te duiken, waarom die bal niet gewoon wegtrappen? Een opwippertje willen doen, ongelofelijk arrogant.

Terug
Bovenaan