Brompot
Active member
Ik reageerde vooral op deze passage:Ik ben duidelijk niet aan het vergelijken met afzonderlijke wedstrijden van de andere ploegen, maar eerder naar het totaalplaatje aan het kijken. Ik ben hier niet aan het argumenteren dat we niet gelijk mogen spelen tegen Macedonië of dat we het verplicht aan onze stand zijn om daar altijd van te winnen. Een misstap hier of daar is niets mis mee.
En eigenlijk maak je zelfs mee mijn punt. Ik zie ons niet winnen van een Portugal of een Frankrijk, bv.
« Dit is de kern die niet voorbij Macedonië, Oekraïne, en Slovakije raakte. Op welke manier gaan wij van bovenstaande ploegen winnen als we niet eens voorbij dit soort landen geraken?»
Begrijp me niet verkeerd, ik ben het grotendeels met je eens hoor maar wou gewoon wel eens aantonen dat ook andere landen met hun fantastische kernen ook soms zich vergaloperen in zwakke ploegen.
En ergens geloof ik wel dat we nog altiid de wapens hebben om het ook betere landen moeilijk te maken, bovendien presteren er altijd landen op een groot tornooi boven hun niveau. Ik geloof er (misschien naïef) wel in.