De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Die ploegen moeten er toch ook zijn? na de groepsfase gaat de helft van de ploegen naar huis he :-p Dan kunnen we dus best meteen met de 8e finale beginnen op het WK en de helft van de ploegen thuishouden.
Weja met die 48 ploegen zal het wss maar interessant zijn vanaf de 8ste finale. Weet niet of dat met de Rode Duivels zal zijn.

Waarom krijg ik frowns? Ik plaats hetgeen ik echt wil zeggen tussen haakjes zodat ik zeker géén frowns krijg en wat krijg ik dan als reactie? :unsure: :unsure: :tongue:

Nu goed het belangrijkste is: Dit was vandaag geen goeie prestatie op dit patattenveld. :)

Oprechte vraag wat we daar eigl te zoeken hebben met dit niveau.
We zullen wel zien. Het zal wel beter moeten dan vandaag maar beter vandaag dan straks in een 1/8ste finale van het WK niet? :)

Waarom krijg ik frowns? Ik plaats hetgeen ik echt wil zeggen tussen haakjes zodat ik zeker géén frowns krijg en wat krijg ik dan als reactie? :unsure: :unsure: :tongue:

Nu goed het belangrijkste is: Dit was vandaag geen goeie prestatie op dit patattenveld. :)
Omdat “helaas gaan we ons plaatsen” gewoon een bizarre uitspraak is. Het is niet dat we deze campagne geen leuke matchen gezien hebben …

We hebben het Kazakhstan toch maar knap lastig gemaakt.

Ook Noorwegen kwam hier vorig jaar niet verder dan een gelijkspel, en Denemarken verloor hier zelfs 2 jaar geleden.

Al bij al een resultaat om ons aan op te trekken. Deze ploeg kan op een goede dag iedereen pijn doen.

Terug
Bovenaan