Van een speler die op zijn 27ste al naar Saudi Arabië wou had ik eerlijk gezegd niet beter verwacht. Je kan je inderdaad te vraag stellen als al onze centrale verdedigers kwalitatief 6'en op 10 zijn, je dan niet beter gewoon die speelt met de beste mentaliteit.
Los daarvan: speel alsjeblieft Sealemaekers op rechts, De Cuyper & Seys op de flanken en probeer eens Vanaken & Tielemans met Onana op de 6, want ik vind die nu eens echt nooit goed spelen op den 8. Ik zou ook eens Lammens starten, want Sels zag er toch ook niet al te goed uit bij die tegengoal.
Hoe dan ook win je gewoon die wedstrijd met 1-5 als Lukaku daar staat, meer dan genoeg ballen in die zone waar een echte 9 iets mee kan doen. Dat een team dat niet langer bij de top behoort enorm hard afziet als zijn beste spelers er niet bij zijn, kan je toch echt niet verbazen. Neem Haaland weg bij Noorwegen, haal Modric weg bij Kroatie en je gaat hetzelfde zien.
België is voor mij nog steeds een dark horse als iedereen gezond is en zijn niveau haalt. Een team met een Lukaku, Doku, Saelemaekers, KDB, Vanakan, Lavia kan nog steeds elk team in de wereld pijn doet.