De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

De grootste nederlaag van Liechtenstein deze eeuw was een 9-0 tegen Duitsland. Verder 2x een 8-0 nederlaag en een paar keer een 7-0 nederlaag.
De laatste keer dat Wales met meer dan 6 doelpunten verschil won, dateert uit 1978 toen ze met 7-0 wonnen van Malta.
Ik denk dus dat we dan enkel moeten vrezen voor een enorme zege in hun onderling duel :wink: (wat me onwaarschijnlijk lijkt... maar bon, idd: het kan)
Even deze toch nog eens quoten van afgelopen zaterdag... :wink:

Ja kijk, de score staat er en is tof. En ik snap dat de commentator positief moet zijn. Maar mannekes ik krijg het toch echt op mijn heupen. Het is nu niet omdat je eindelijk tegen een van de laagst gerangschikte ploegen, waarvan de meesten gewoon werken, zo kan uithalen dat je extreem optimistisch moet zijn of wat lacherig doen.

Ach ja, 't is ook maar omdat het in Luik is en het al 7 0 is dat die invalt.
Dit dus.

Ook al begrijp ik zijn selectie niet, toch respect voor Witsel dat die nog altijd afkomt.
Heeft nu toch ook al wat watertjes doorzwommen en genoeg meegemaakt bij de Rode Duivels. Om hier dan nog altijd af te komen om gewoon op de bank te gaan zitten...

Of hij denkt nog altijd dat hij het record van Jan kan evenaren :unsure:

Weg tempo (hallo Witsel), weg snedigheid

Als invaller wilt ge u toch tonen, niet? Zo maakt ge het de coach toch wel makkelijk

Terug
Bovenaan