Hetzelfde als de vorige keer, behalve TurkijeWow, de nation league wordt intressant met zowel Frankrijk als Italië in dezelfde groep als de rode duivels. Turkije is de 4de in de groep.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hetzelfde als de vorige keer, behalve TurkijeWow, de nation league wordt intressant met zowel Frankrijk als Italië in dezelfde groep als de rode duivels. Turkije is de 4de in de groep.

En Godts, ik heb het wat moeilijk met meneer omdat die al 5 keer de beloften heeft afgezegd om vage redenen, voelt zich daar overduidelijk te goed voor. Laat die nog maar wat sudderen dan.
Is ook te goed voor de Beloften. Beetje bizar dat een Fofana (eerder dit seizoen) wel opgeroepen wordt voor de Duivels en Godts niet, terwijl Godts op een hoger niveau acteert.
Zeker nu we op de flanken zoveel problemen hebben met blessures voor Fofana, Lukebakio, Doku, en Bakayoko die niet veel meer presteert, kan je moeilijk om een Godts heen.
Ik vind dat jij Fofana zwaar onderschat, die zijn piek ligt imo echt wel hoger dan die van Godts. Nu uiteraard geblesseerd dus ook niet relevant.
Maar dat maakt weinig uit. Het is niet of Fofana of Godts. Als je als speler je elke keer gaat liggen vergelijken met anderen... Godts wilde, ook toen hij bij Ajax nog geen absolute vaste waarde was, niet naar de beloften komen.
Allemaal niet relevant. Het gaat over de situatie nu. Nu kan je er niet om heen gezien zijn prestaties en de armoede bij de Duivels. Dus hem wat laten sudderen... Neen.
Ik denk... dat de oorlog met Iran consequenties voor ons zal hebben. Ik ben er niet zo zeker van dat met de dood van hun geestelijke leider de Iraniërs wel nog zullen reizen naar de VS. Indien men zich terugtrekt dan zouden de Verenigde Arabische Emiraten of Irak wellicht hun plaats innemen afhankelijk van hoe ze de intercontinentale play off dan zullen fixen.
. Op Lavia zou ik echt niet meer rekenen. Godts is wel zo iemand met een ridicuul schot, dat kan in zo een gesloten wedstrijd of in een verlenging helpen als je tegen een blok staat net zoals een toren genre Fellaini.Mokio zou op dit moment echt niet terecht zijn. De momenten die hij speelt zijn verreweg van overtuigend. Dan verdient een De Cat het veel meer.
Godts zou ik wss wel eens testen, maar die zijn cijfers verbloemen ook wel wat zijn vorm. Hij speelt ook enorm veel matchen die enorm frustrerend zijn als supporter. Maar hij scoort dit seizoen makkelijk en er komt dreiging van, dus zou het wel begrijpen als hij meegaat.
Doelmannen
Verdedigers
- Thibaut Courtois (Real Madrid) - Onbetwist, indien fit.
- Senne Lammens (Manchester United)
- Maarten Vandevoordt (RB Leipzig)
- Matz Sels (Nottingham Forest)
Facebook +1
5. Timothy Castagne (Fulham - RB/LB)
6. Joaquin Seys (Club Brugge - RB/LB)
7. Thomas Meunier (Lille - RB)
8. Arthur Theate (Eintracht Frankfurt - CV/LB)
9. Koni De Winter (AC Milan - CV)
10. Zeno Debast (Sporting CP - CV)
11. Brandon Mechele (Club Brugge - CV)
12. Maxim De Cuyper (Brighton - LB)
Sportstar +1
Middenvelders
13. Amadou Onana (Aston Villa - DM)
14. Youri Tielemans (Aston Villa - CM - Aanvoerder)
15. Kevin De Bruyne (Napoli/Man City - AM)
16. Axel Witsel (Girona - DM/CV)
17. Nicolas Raskin (Rangers - CM)
18. Charles Vanhoutte (Union SG/Nice - CM)
19. Hans Vanaken (Club Brugge - AM)
Facebook +2
Aanvallers
20. Romelu Lukaku (Napoli - SP)
21. Loïs Openda (Juventus/RB Leipzig - SP)
22. Jérémy Doku (Manchester City - RV/LV)
23. Leandro Trossard (Arsenal - LV/AM)
24. Charles De Ketelaere (Atalanta - RV/AM)
25. Dodi Lukebakio (Benfica - RV)
26. Malick Fofana (Olympique Lyonnais - LV/RV)
Lukaku (Openda)
Doku De Ketelaere (Trossard)
De Bruyne
Tielemans Onana (Vanhoutte)
De Cuyper Theate De Winter Castagne (Seys)
Courtois
Doelmannen
- Thibaut Courtois (Real Madrid) - Onbetwist, indien fit.
- Senne Lammens (Manchester United)
- Matz Sels (Nottingham Forest)
Verdedigers
4. Nathan Ngoy (Lille -CV)
5. Timothy Castagne (Fulham - RB/LB)
6. Joaquin Seys (Club Brugge - RB/LB)
7. Thomas Meunier (Lille - RB)
8. Arthur Theate (Eintracht Frankfurt - CV/LB)
9. Koni De Winter (AC Milan - CV)
10. Zeno Debast (Sporting CP - CV)
11. Maxim De Cuyper (Brighton - LB)
Middenvelders
12. Amadou Onana (Aston Villa - DM)
13. Youri Tielemans (Aston Villa - CM - Aanvoerder)
14. Kevin De Bruyne (Napoli/Man City - AM)
15. Jorthy Mokio (Ajax - DM/CV)
16. Nicolas Raskin (Rangers - CM)
17. Arne Engels (Celtic - CM)
18. Hans Vanaken (Club Brugge - AM)
19. Romeo Lavia (Chelsea - DM/CM)
Aanvallers
20. Romelu Lukaku (Napoli - SP)
21. Alexis Saelemaekers (AC Milan - RM)
22. Jérémy Doku (Manchester City - RV/LV)
23. Leandro Trossard (Arsenal - LV/AM)
24. Charles De Ketelaere (Atalanta - RV/AM)
25. Mika Godts (Ajax - LV)
26. Malick Fofana (Olympique Lyonnais - LV/RV)
Zeker mee eens, maar wil de verwachtingen wat temperen dat het bij Godts ook nog niet alleen maar geweldig is ondanks zijn statistieken.Godts is wel zo iemand met een ridicuul schot, dat kan in zo een gesloten wedstrijd of in een verlenging helpen als je tegen een blok staat net zoals een toren genre Fellaini.
Mag wel één van onze (helaas) impotente wingers vervangen die veel rennen en niks raak schieten.
Ik zeg dan :
Nee dat zijn vooral spelers die ik vergeet omdat ik kapotgeslagen word met werk en slaaptekort de laatste weken.Kan ik mij wel in vinden, maar ik zou eerder voor De Cat & Keita gaan ipv Mokio & Engels. Al zijn dat natuurlijk spelers die je waarschijnlijk niet zult zien spelen.