Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cabin Overheat protection aanstaan misschien?
. 
Ik denk dat er momenteel weinig kaarten aan de prijs van de superchargers kunnen, zeker als je buiten de piekuren kunt laden.Welke laadkaart gebruiken jullie? Heb een beetje moeite met te zien welke eigenlijk het voordeligst is.
Ook al kom je met een order van 10k wagens, nog krijg je geen korting bij Tesla.Als persoon valt er alleszins niet te onderhandelen.
Misschien als je een order van 40 wagens wil plaatsen dat ze wel wat kunnen doen zeker, zou me toch logisch lijken.
Maar langs de andere kant verkopen ze toch als zoete broodjes dus waarom zouden ze korting geven.
Daar zou blijkbaar ook verandering in komen, hoorde ik op nextmove. Maar 40 wagens gaat niet volstaan denk ikOok al kom je met een order van 10k wagens, nog krijg je geen korting bij Tesla.
aan de Lidl is (was) het 125km/uNet eens ingestoken aan de delhaize uit benieuwdheid.
Laden aan 66km/u gratis is nog niet zo slecht eigenlijk hé.
Als je maar 5 min moet binnen zijn is het de moeite niet natuurlijk, maar als je eens grote boodschappen doet kan je hem wel eens ene half uurtje insteken.
Km per uur zegt weinig als je het verbruik niet weet. Welke laadsnelheid is dat dan?Net eens ingestoken aan de delhaize uit benieuwdheid.
Laden aan 66km/u gratis is nog niet zo slecht eigenlijk hé.
Ik vermoed ongeveer 22kw. Mijne model Y verbruikt gemiddeld 17,6kw/hKm per uur zegt weinig als je het verbruik niet weet. Welke laadsnelheid is dat dan?
Km per uur zegt weinig als je het verbruik niet weet. Welke laadsnelheid is dat dan?
Het zal wellicht 11kW zijn dan. 3 fasen, 16 ampère.Daar heb ik nu niet op gelet.
Laat ons zeggen dat mijn batterij 75kw is voor pakweg 500km.
500 / 66 = 7,5 - 75/7,5 is 10kwh laden, kan dat?
De boordcomputer van Tesla baseert zich op EPA waarden.Dat is het theoretisch rijbereik, ik veronderstel dat de boordcomputer zich daar ook op baseert.
Hou ons zeker op de hoogte, ben ook al een tijdje de "snel leverbaar" pagina in de gaten aan het houden, zou zo een demowagen ook zeker overwegen.Vandaag model Y besteld.
Wel Demo wagen met 9500 km ofzo.
Kleur is blauw geworden.
Hopelijk kunnen ze het nog allemaal snel regelen want zou ermee naar Frankrijk willen vertrekken in de nacht van 4juli.
Maandag eens bellen om te vragen of Da zou lukken of niet.
Bij leverdatum staat 24-30juni dus hoop da ze hem voor einde kwartaal zeker kwijt willen![]()