De Tesla thread

Mag een hotel waar je overnacht geld vragen voor tesla destination charger. Dacht dat dit gratis was voor tesla voertuigen?

Na bijna 2 weken wachten mag ik een afspraak boeken. Alleen lukt dat niet via de app 🥲

i-NBxNGTS-L.jpg

Bij ons worden wekelijks nieuwe Tesla's afgeleverd en de verhalen die je daarop hoort zijn met momenten hallucinant, meestal ivm de belabberde dienstverlening rond/tijdens aflevering.

- Auto die bij iemand thuis "geleverd" wordt door die op straat achter te laten en de sleutelkaarten in de brievenbus te droppen.
- Mensen die uit Brussel of Gent naar Brugge moeten rijden want "ja sorry de auto is daar voor levering dus trek uw plan"
- Mensen die hun rental/oude lease niet bij Tesla mogen achterlaten ondanks afspraken met de fleetbeheerder en dus naar een nabije Mercedes garage moeten rijden om daar hun oude wagen achter te laten en zich door iemand van Mercedes naar Tesla te laten brengen (!!!)

Ik verzin dit niet hé.

Ge zijt geblokkeerd 😁🤣

Wanneer krijgt ge dit?
Wanneer ge op service drukt direct of kunt ge wel eerst kiezen waarvoor ge service wilt?

Eerst krijg je bericht dat ze uw aanvraag onderzoeken, dat stadium is nu afgerond (na 2 weken dus) en dan zie je onder "geschatte kosten" een knop voor de afspraak in te plannen. Als ik daar op druk krijg ik foutmelding, heb die screenshot naar Tesla gestuurd en gevraagd hoe ik het dan wél kan inplannen :)

Moest er hier nog iemand op zoek zijn naar phonemount (Spigen OneTap Pro MagSafe) of bakje voor middenconsole (Spigen) voor Tesla laat maar iets weten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Qua service ligt Tesla mijlenver van de lokale garagist die al 30 jaar zijn best doet voor zijn klanten.
Vandaag voor 't eerst voor een herstelling bij Tesla (Hasselt) geweest en ik ben het helemaal NIET met je eens. Service die ik vandaag ervoer was van het niveau van BMW garage Van Osch, de beste garage waar ik ooit een auto heb gekocht. En ik heb daarvoor bij heel wat garages, groot en klein, auto's gekocht.

Vandaag voor 't eerst voor een herstelling bij Tesla (Hasselt) geweest en ik ben het helemaal NIET met je eens. Service die ik vandaag ervoer was van het niveau van BMW garage Van Osch, de beste garage waar ik ooit een auto heb gekocht. En ik heb daarvoor bij heel wat garages, groot en klein, auto's gekocht.
Het niveau is met de jaren omhoog aan het gaan precies.

Cybertruck leveringen begonnen!
Leveringen zijn nog niet begonnen hoor. Er rijden op dit ogenblik Cybertrucks op flatbed trailers rond. Eerste Cybertruck is een maand geleden geproduceerd, dit zijn waarschijnlijk cybertrucks die richting crashtesten worden verzonden, of misschien nog als testvoertuigen gaan dienen.
Als het al een echte foto is, want de schaduwen en de reflecties op die foto zijn niet overal coherent, kan even goed gewoon een photoshop zijn.

Er is ook nog geen homologatie in de VS, en de preproductie Tesla worden sowieso aan personeel verkocht. Echte leveringen nu nog niet aan de orde.

Leveringen zijn nog niet begonnen hoor. Er rijden op dit ogenblik Cybertrucks op flatbed trailers rond. Eerste Cybertruck is een maand geleden geproduceerd, dit zijn waarschijnlijk cybertrucks die richting crashtesten worden verzonden, of misschien nog als testvoertuigen gaan dienen.
Als het al een echte foto is, want de schaduwen en de reflecties op die foto zijn niet overal coherent, kan even goed gewoon een photoshop zijn.

Er is ook nog geen homologatie in de VS, en de preproductie Tesla worden sowieso aan personeel verkocht. Echte leveringen nu nog niet aan de orde.
I guess. Maar toch wel.

Terug
Bovenaan