Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naar omhoog of omlaag swipen op het scherm zoals bij de Model S. Naar het schijnt went het wel snel en werkt het vlot als ik de reviews van eigenaren mag geloven.Dat er geen pook is voor richting aanwijzers en schakelen van P R N D zou voor mij wel nog een dealbreaker zijn.
Beter... Maar ik vind hem er nog steeds zo vrouwelijk uitzien.
Model 3 facelift, ziet er wel een pak beter uit imo. Vooral het stuur is een grote upgrade qua looks.
Er lijkt nu toch twijfel te zijn of er een camera is. In het filmpje van Carwow is die ook nergens te zien.Mja.
Zal ook heel snel vuil worden denk ik.
Maar op de filmpjes op Tesla site zelf zie je wel duidelijk camera op die plaats.
De meeste mensen die hun auto verpersoonlijken geven toch een vrouwennaam er aan? Dus dat is toch net goed?Beter... Maar ik vind hem er nog steeds zo vrouwelijk uitzien.

Tgoh ik bedoel eerder vrouwelijk in de zin van : eerder vrouwen zien dat model zitten dan mannen.De meeste mensen die hun auto verpersoonlijken geven toch een vrouwennaam er aan? Dus dat is toch net goed?
Ik snap trouwens niet echt wat je dan vrouwelijk vindt? De rode kleur?
Beter... Maar ik vind hem er nog steeds zo vrouwelijk uitzien.
Ja is filmpjes van reviews niet echt te zien maar in hun eigen filmpjes wel.Er lijkt nu toch twijfel te zijn of er een camera is. In het filmpje van Carwow is die ook nergens te zien.
.Dat is nog het gekke. In maar 1 filmpje van Tesla zelf zie je het. In de andere filmpjes en foto’s van Tesla zie je dan weer duidelijk niets.Ja is filmpjes van reviews niet echt te zien maar in hun eigen filmpjes wel.
Ze zullen Da wel snel verduidelijken zeker.
Mijne noemt Urbain.De meeste mensen die hun auto verpersoonlijken geven toch een vrouwennaam er aan? Dus dat is toch net goed?
Ik snap trouwens niet echt wat je dan vrouwelijk vindt? De rode kleur?
. Of doe eens zot en koop hem gewoon !Godver, zo ne rode facelift met die nova velgen... gimme
En dat tv scherm achterin... best niet aan mijn klein mannen laten zien of de Kia gaat te min zijn voor de komende 5 jaar.

Heb jij die auto nu nog altijd niet?Mss es horen of ik iemand kan bekoren met een bestelslot voor een yachtblue kia ev6 gt line.
Heb jij die auto nu nog altijd niet?
Afhankelijk van hoe oud dat uw kinderen zijn, kunt ge gewoon gameplaybeelden op youtube opzetten en een controller in hun pollen duwen.De vraag is: kan er playstation gespeeld worden op dat achterste scherm?

Pinken is natuurlijk eigenlijk om aan te tonen dat je gaat veranderen van vak, niet dat je dat al aan het doen bent.Het pinken gaat wel wennen zijn denk ik. Zeker bij veranderen van vak, daar initieer ik meestal al de stuurbeweging en in het passeren met de hand bedien ik de pinker.