Herman De Croo
Well-known member
'k heb de 16A versie besteld. Dan heb ik een lichte kabel voor elke dag, en de lange als back-up
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'k heb de 16A versie besteld. Dan heb ik een lichte kabel voor elke dag, en de lange als back-up
Voor 3 fase laden moet je niet meer hebben eigenlijk. Auto kan toch niet sneller.'k heb de 16A versie besteld. Dan heb ik een lichte kabel voor elke dag, en de lange als back-up
In de meeste gevallen helpt het om eens te sproeien. De ruit is wss vuil en het algoritme denk dat dit regen is.Recent ontdekt dat je op een Tesla Y de automatische ruitenwissers niét kan uitschakelen als je op autopilot werkt.
Anders gezegd - wanneer de ruitenwissers in auto stand tilt slaan (dat gebeurt helaas vrij vaak) kan je ze niet uitschakelen, hoogstens op een lagere stand zetten terwijl je op cruise control rijdt.
Als de camera's vuil detecteren op de ruit, gaan de ruitenwissers af. Ik heb dit probleem nog niet gehad, maar ik zorg altijd dat de ruit ter hoogte van de camera's goed proper is als ik hem was.Recent ontdekt dat je op een Tesla Y de automatische ruitenwissers niét kan uitschakelen als je op autopilot werkt.
Anders gezegd - wanneer de ruitenwissers in auto stand tilt slaan (dat gebeurt helaas vrij vaak) kan je ze niet uitschakelen, hoogstens op een lagere stand zetten terwijl je op cruise control rijdt.
Klopt, rete irritant.Recent ontdekt dat je op een Tesla Y de automatische ruitenwissers niét kan uitschakelen als je op autopilot werkt.
Je wint inderdaad range. Maar preconditionen kost wel gigantisch veel energie.Nu het zo koud is 's ochtends, merk ik wel dat mijn verbruik stijgt. Deze ochtend 15min voor vertrek hem laten preconditionen met de stekker er in en mijn verbruik was direct wat lager dan de andere dagen. Dus als je ver moet rijden, kan je zo wel range winnen in de winter.
Het heeft me 0.8kWh gekost en ben maar 10% range kwijt geraakt ipv 13%.Je wint inderdaad range. Maar preconditionen kost wel gigantisch veel energie.
Dus als je totaalverbruik gaat uitrekenen ben je een stuk slechter af met voorverwarmen.
Ik denk dat er iets niet klopt aan je berekening. Het is zuiniger om niet voor te verwarmen. En jouw cijfers laten het lijken alsof je minder energie kwijt zou zijn met voorverwarmen.Het heeft me 0.8kWh gekost en ben maar 10% range kwijt geraakt ipv 13%.
Ik zal volgende week nog eens hetzelfde doen. Ik was deze ochtend maar 1% meer kwijt als in de zomer. Terwijl ik dinsdag meer verbruik had.Ik denk dat er iets niet klopt aan je berekening. Het is zuiniger om niet voor te verwarmen. En jouw cijfers laten het lijken alsof je minder energie kwijt zou zijn met voorverwarmen.
In de app onder Account > Charging > Manage Payment > Billing Address je bedrijfsgegevens invullenKan je voor de TEslasupercharger laadbeurten een BTW-factuur krijgen? Nu pakken ze dat gewoon via domicilie van mijn rekening af, maar ik heb nergens een betalingsbewijs
Maar het is iets wat vaak terug komt als je de Tesla fora leest en men zou bezig zijn om dat beter te laten werken.

Zie ik het nu verkeerd of weerspiegelt de ambient light strip nu veel in de voorruit?