Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan uw prijzen te zien zal dat geen Mortex zijn denk ik?
Ik weet voor zeker dat de producten van deze producent kwamen; https://www.stoneage.nl/onze-producten/beton-cire-originaleDit hé, nu is dat allemaal hip en trendy, vroeger was dat enkel goed voor kelders of magazijnen.Als je zelf in de bouwsector zit blijft het enorm vreemd dat mensen geld betalen voor "betonlook"![]()
Hier ook laten doen, 110eur / m². Zou het nooit meer opnieuw doen voor oppervlaktes die veel te verduren krijgen. (Douche wanden, vloer , uitgeklede lavabo ...) Na 8 jaar haarscheurtjes overal, slijtage plakken (waarop gelopen wordt) etc
De bedoeling zou hier zijn voor de vloer (16m²) en een paar wanden (34m²) in de badkamer.
Wij lopen steeds op bloten voeten of sokken in de badkamer, dus op dat opzicht denk ik dat qua slijtage het zeer goed zou meevallen? Lopen jullie dan vaker met schoeisels in de badkamer of zijn bloten voeten al voldoende om het dan bij jullie te laten verslijten?
De wanden zijn dan vooral in de douche en bad gedeelte, hier kreeg ik meestal het advies dat dit product net zeer goed voor zou zijn naar onderhoud toe en is zeer waterafstotend. Heb je ook last van slijtage op u wanden? Opzich denk ik dan ook niet dat daar echt slijtage gaat voorkomen.
Lavabo of meubels kan ik perfect begrijpen dat je daar veel last hebt van slijtage.
Momenteel enkel nog maar bij 1 iemand gaan horen, die werken met aqua sensa (van BOSS paint). Als referentie gebruiken die een hotel iets verder op waar ze ook de badkamers mee hebben bekleed en moet zeggen dat het er eigenlijk nog vrij goed uitziet na een paar jaar. Hun vroegen €150/m² om het te plaatsen.
Ik denk dat ze zowat naar deze kleur nijgt.
![]()
Ik snap eigenlijk ook echt niet waarom je dat zou omschrijven als "betonlook". Ik vind daar weinig beton-achtigs aan eigenlijk, tenzij er ruwbouwaannemers zijn die hun beton ook zo minitieus uitwrijven? Nog los van de kleur, die ook niet per se grijs hoeft te zijn.Als je zelf in de bouwsector zit blijft het enorm vreemd dat mensen geld betalen voor "betonlook"![]()
Ik heb die info mondeling gekregen bij het loket wonen en bouwen, die hebben wel een architecte in dienst die haar job graag doet, dus geen idee hoe gedienstig het op andere plaatsen eraan toe gaatIets anders. Is het mogelijk om de bouwvoorschriften van de gemeente te verkrijgen zonder plannen om te bouwen? Kwestie van een idee te hebben van wat mogelijk is voor een renovatie. Ik denk hierbij aan terras, uitbreiding achterbouw met extra verdiep, verhogen dak, etc. Of bv. garage verplaatsen naar voorkant, hoever van het straat moeten we blijven?

Iets anders. Is het mogelijk om de bouwvoorschriften van de gemeente te verkrijgen zonder plannen om te bouwen? Kwestie van een idee te hebben van wat mogelijk is voor een renovatie. Ik denk hierbij aan terras, uitbreiding achterbouw met extra verdiep, verhogen dak, etc. Of bv. garage verplaatsen naar voorkant, hoever van het straat moeten we blijven?