De VS heeft gekozen: Trump stelt kabinet samen

"I was saved by God to make America great again" gevolgd door een staande ovatie.

Krijg je toch wel kriebels van. Noord-Koreaanse toestanden.

. Na 4 jaar alternative truths en leugens van Trump zullen we allemaal hunkeren naar een science based pollicy technocratie.
Maar ondertussen zullen wel veel van die maga nutheads op belangrijke plekken zitten, waardoor we langer dan 4 jaar zullen afzien van deze verkiezingen. Deze keer heeft men een plan, itt 8jaar geleden.

Tgoh, had hij voorverkiezingen toegelaten ipv te denken dat hij nog 4 jaar president kon worden, zaten we hier nu mss naar een deftige democratische president te kijken?
Tgoh dat weet ik niet hoor, Trump zijn campagne was fenomenaal in elkaar gestoken de democraten stonden erbij en keken ernaar.

Hij heeft ook Anthony Fauci preventieve gratie verleend dus lijkt me vooral indekking tegen de gestoorde dreigementen die Trump tijdens zijn campagne allemaal uitkraamde.

Hoe gaat dat ook in z'n werk? Je weet toch niet op voorhand hoe ze Fauci of iemand anders gaan aanklagen. Is het een soort carte blanche :unsure:

Genoeg juridische manieren om iemand het leven lastig te maken denk ik.

Ik zou toch dat laatste denken, want het is ook helemaal niet enkel zijn familie maar een hoop volk dat in conflict gekomen is met Trump. Bvb ook immunoloog Fauci. Je kan het hem toch moeilijk kwalijk nemen dat hij die allemaal een paraplu biedt tegen de grillen van Trump.
Maar wel een wat gevaarlijk precedent, dat gaat een ding worden, waar iedere president zijn vrienden van vervolging gaat uitsluiten vanaf nu, niet voor een specifiek feit maar voor gelijk wat ze verkeerd zouden hebben kunnen gedaan.

Terug
Bovenaan