Deliver At All Costs

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
deliver.png

release: 21 mei 2025
genre: action-adventure
dev: Studio Far Out Games

Pakjes bezorgen anno 1959, boordevol humor.

The year is 1959. A time of rock ‘n’ roll, polka dot dresses, and the ever-looming dread of nuclear annihilation. Step into the shoes of Winston Green—a down-on-his-luck courier with a fiery temper and a mysterious past—as he delivers highly unconventional cargo, leaving a trail of havoc and chaos behind him, ensuring he does what it takes to Deliver At All Costs!

Plow through the city across highly destructible environments, wreaking havoc in a wide variety of vehicles. Take on bizarre deliveries and missions each with its own unique play style and mechanic. From delivering a giant flailing Marlin, to the disposal of an atomic bomb teetering on the edge of explosion, always expect the unexpected!

Amidst the chaos and destruction, embark on a story of mystery and intrigue divided into three acts, with a cast of distinct and memorable characters. Witness Winston’s journey as he spirals downward into the depths of insanity.

Laatst bewerkt:
Demo is beschikbaar op steam

Iemand al gespeeld? Als ik de trailer bekijk lijkt het precies een old skool GTA met betere graphics en missies lijken fun?

Iemand al gespeeld? Als ik de trailer bekijk lijkt het precies een old skool GTA met betere graphics en missies lijken fun?
Morgen pas release. Ik heb de demo gespeeld en was wel hilarisch en leuk maar geen idee wat het volledig spel gaat geven.
Er is een demo op steam en is vanaf morgen een week gratis op Epic dus je kunt gewoon demo proberen of tot morgen wachten en gans het spel gratis proberen.

Demo was zeer leuk om te spelen inderdaad. Het zal geen game zijn om uren en uren aan een stuk te spelen maar van de reviews is het iets van een 10u dus lijkt mij wel perfect om tussendoor wat fun te hebben.

En inderdaad het is gratis te claimen via epic voor 1 week. Dus je verliest niets.
Zal wel ergens in de namiddag/avond beschikbaar komen vermoed ik?

edit: Net op steam gekeken en beschikbaar binnen 1 dag en 5u dus dat zal morgen 16/17u zijn.

edit: Net op steam gekeken en beschikbaar binnen 1 dag en 5u dus dat zal morgen 16/17u zijn.
Sinds Konami mee met Epic de promo doet voor een week gratis bij release op Epic, zal het daarop afgestemd zijn. En wekelijkse Epic giveaways zijn altijd donderdag 11 AM ET. Dus meestal 17u bij ons (zoals nu) maar soms 16u in die korte periode dat daylight saving time niet overeenkomt (1~2 weken).

Heb deze al een tijdje op mijn wishlist staan.

Zal er eentje worden voor op de Steam deck vermoedelijk. Ideaal voor in de zetel tussendoor wat te spelen.

Terug
Bovenaan