Disclosure Day

DaFreak

Well-known member
Crowdfunder FE
1000008663.jpg

Tijd om ook voor deze de hype op gang te trekken

G71Zk4VaMAA9FMB

Nog steeds geen titel maar geruchten wezen op "Disclosure" wat met deze poster waarschijnlijker lijkt.

Nog steeds weinig tot geen info maar laat ons eerlijk zijn; Spielberg returning to his roots, Big budget Sci-Fi Mystery, score composed by John Williams... Dat is meteen alle info die ik nodig heb om hier nu reeds naar uit te kijken. :biglaugh:

teaser zou volgende week voor Avatar: Fire & Ash moeten spelen dus vermoedelijk gaan we dan op z'n minst de officiële titel te weten komen.

Laatst bewerkt:
Het voelt zeker aan als een Spielberg film.

Maar erg warm word ik er niet van. Ik bekijk het wel als het op de streaming komt (maar zelfs daarvoor ben ik niet echt enthousiast). Ik vrees ergens dat Spielberg zijn feel good touch niet kan los laten waar je zo een schurend verhaal krijgt dat oubollig overkomt.

Op het eerste zicht ook niet direct weggeblazen. Hype op een lager pitje gezet wat prolly niet direct is wat ze met deze teaser hoopten te bereiken. 😅 maar t'is spielberg dus wordt sowieso wel een cinemabezoek voor mij.

Ik vind nochtans dat cinema meer een feel good touch kan gebruiken deze dagen. Zeker van iemand die dat goed kan zoals Spielberg. In ieder geval ga ik deze teaser en de komende teasers niet bekijken, de naam Spielberg alleen al is genoeg om mij naar de zaal te lokken. Meer hype dan dat is niet nodig.

Geeft al veel weg in teaser vind ik.
hybrids!
Stiekem wel blij dat die wat vroeger uitkwam. Had met een europese bril 6 december gelezen.

Het voelt zeker aan als een Spielberg film.

Maar erg warm word ik er niet van.

Hah, dat was quasi letterlijk wat ik ook dacht. :)

Je ziet toch wel de gekende hand van de meester aan de shots in de trailer maar tenzij er nog een leuke twist is aan het verhaal lijkt het me redelijk standaard te zijn. Reviews afwachten dus.
Het blijft wel een Spielberg dus ik heb er meer hoop op in tegenstelling tot sommige andere regisseurs. PTA en Nolan hebben ook altijd dat stapje voor bij mij.

Kga hem ook ongetwijfeld in de cinema zien. I mean Spielberg en Williams. Duh. :biglaugh: Maar visueel ziet deze teaser er wel vrij bland uit zowel cinematografisch alsook met nogal opvallend ondermaatse cgi. Nu, ze hebben nog een halfjaar om die verder op te poetsen dus hopelijk komt dat nog wel goed. Ook verhaalsgewijs nog niet direct onder de indruk maar hoppelijk hebben ze ook daarin nog heel wat achter de hand en komt ook dat wel goed. 🤞

Heb zelf de vorige trailer en nu ook deze overgeslagen cuz Spielberg dus ga hem sowieso checken maar bij deze ter volledigheid;

Iemand een inschatting hoelang een film als deze doorgaans in de Kinepolis draait? Is 4 weken te optimistisch?

Slechts onrechtstreeks gelinkt aan Disclosure Day, maar toch de moeite waard om te melden:
geweldige aflevering van de podcast 'The Rewatchables' over 2001: A Space Odyssey mét Steven Spielberg

Terug
Bovenaan