Een nieuwe keuken

Vind dat wel mooi, zeker dat eiland met zitgedeelte is mooi. Vraag me alleen af waar je je hele voorraad aan keukenspullen laat.
Of wij hebben teveel brol.

Als je in zo'n keuken niet alles kwijt geraakt dan heb je volgens mij idd gwn veel te veel brol in huis.

lijkt mij toch ook idd 4 meter te zijn? 4x60 cm + 160 tafel.

Vind dat wel mooi, zeker dat eiland met zitgedeelte is mooi. Vraag me alleen af waar je je hele voorraad aan keukenspullen laat.

Idd mooi - maar smaken en kleuren verschillen, ook tendens -gebonden en ik merk ook dat m'n eigen smaak ook al een paar keer geëvolueerd is. Mss daarom dat wat klassieke/tijdloze zaken (vorm/materiaal/kleur ...) populair blijven.

M.b.t. keukenspullen - na een aantal jaar heeft 99% van de bevolking teveel brol - maar los daarvan is dit toch al een zeer stevige keuken qua formaat.

3 grote kolomkasten + nog wat grote potten en pannenlades in de wand + de ruimte onder het eiland zou afgaand op de huidige keuken toch ruim voldoende moeten zijn lijkt mij.

Als er prijzen worden vermeld is het wel nuttig om incl of excl btw te vermelden.

Valyra: zoals met alles hier, laat uw kop niet zot maken door andere keukens/prijzen. Uiteindelijk is het een gebruiksruimte die vooral handig moet zijn.
PS ik weet niet of die spotjes kloppen met werkelijkheid maar het is handig als die boven het werkblad hangen.
Verlichting op de 3D render klopt niet met de werkelijkheid.
Erger nog, er is maar 1 lichtpunt voorzien in het midden van de keuken.
Ik denk dat ik dus verplicht ben om met railverlichting en klikspots te werken. Tenzij ik nieuwe gaten maak in de gyplat maar dat is dan altijd gokken waar er houten balken zitten...

Even polsen naar ervaringen hier, we zijn langsgeweest voor onze technische tekening en om alles af te tikken.
We hebben een deur op deur koelkast gekozen daar waar de verkoper echt wel voorstander was van een sleepdeur. Bosch heeft echter zo goed als geen sleepdeuren, en we willen graag bij dat merk blijven.

Volgens wat ik online zie is het ook meer een kwestie van voorkeur, daar waar volgens de verkoper een deur op deur systeem véél moeilijker te openen is. Maar ik kan me niet voorstellen dat er zoveel aanbod zou zijn als die frigo's slecht open te krijgen zijn.

Iemand ervaringen met de twee ?

Wij hebben een sleepdeur omdat de koelkast in een kast zit die tot aan het plafond gaat. Dat is niet mogelijk met een deur op deur.

Ik denk ook dat een sleepdeur misschien makkelijker af te stellen is? Maar daar zou je niet naar moeten kijken.

PS Siemens toestellen zijn 90% gelijk aan Bosch, en je ziet een andere naam er toch niet op staan als hij dicht is.

Bij Dovy gaven ze toe dat veel fabrikanten hun aanbod met sleepdeur compatibele koelkasten serieus teruggeschroefd hebben. Voor die reden zijn we op dat punt van Siemens afgeweken en hebben we dus een AEG koelkast.

Maar volgens mij gaan ze in de toekomst moeten plooien omdat de trend duidelijk weg van sleepdeuren gaat.

Wij hebben een sleepdeur omdat de koelkast in een kast zit die tot aan het plafond gaat. Dat is niet mogelijk met een deur op deur.

Ik denk ook dat een sleepdeur misschien makkelijker af te stellen is? Maar daar zou je niet naar moeten kijken.

PS Siemens toestellen zijn 90% gelijk aan Bosch, en je ziet een andere naam er toch niet op staan als hij dicht is.
Bij Siemens hetzelfde probleem eigenlijk (logischerwijs). Koel - vries combinaties hebben nog een sleepdeur, maar in frigo's maar 1 keuze.

Soit, nog eens langs een winkel passeren bij gelegenheid om te testen 🤷‍♂️

Bij Siemens hetzelfde probleem eigenlijk (logischerwijs). Koel - vries combinaties hebben nog een sleepdeur, maar in frigo's maar 1 keuze.

Soit, nog eens langs een winkel passeren bij gelegenheid om te testen 🤷‍♂️
Waarom is deur op deur zo belangrijk voor u?

Terug
Bovenaan