Eerste hulp bij snurken

Al ietske ondernomen ondertussen? En ja een gebit veranderd over de tijd wel, maar bij mij was dat dus uitgemeten met speciaal device, en dus echt op maat.

Ik zou echt geen standaard beugel tje nemen hoor, je slaapt daar 7 a 8 uur mee in de mond. Maar je kan vooral vrijer ademen, en nog beter icm een evt neusoperatie, dat is ook ergens een voorwaarde opdar het geheel tip top werkt...

En na 5 jaar zal ik wel staan springen om een nieuwe denk ik ze. Alhoewel ik de consignes volg, kuisen met de tabletten voor kunstgebitten, verkleurt het nu al een beetje, je moet het sowieso wel onderhouden, dat doe ik met een dedicated tandenborstel en dus met die bruistabletten. Soit ik kan het maar enkel aanraden, en nogmaals slaap is kostbaar.

Ik heb dus het volledige traject gedaan via de kno, neus scan laten nemen, slaapkliniek, operatie, en daarna de beugel, zal wel wat gekost hebben, maar als je weet dat je veel minder zonder lucht valt bij het slapen is het mij dat meer dan waard... Ik heb dus nog niet de follow up slaapkliniek gedaan, ik zou het eigenlijk wel kunnen nu want was maart vorig jaar. Dus in principe kan ik nieuw terugbetaald onderzoek laten doen om te zien wat er nu precies beter is tov vroeger

Ben bij de huisarts geweest en die heeft mij doorverwezen naar de NKO arts. Ga binnenkort dus daar op consultatie om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Terug
Bovenaan