Radbraker
Well-known member
Van die tafelgasten word je toch ook niet bepaald vrolijk van.En dan komt Villa Sporza.. wat een amateuristisch niveau
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van die tafelgasten word je toch ook niet bepaald vrolijk van.En dan komt Villa Sporza.. wat een amateuristisch niveau
Wesje voor de sfeerVan die tafelgasten word je toch ook niet bepaald vrolijk van.
Heleen JaquesWie zit daar nog naast Imke? Want dat is echt huilen met de pet op die 2 samen, daar Carl nog bij.
Stuk over golfen en hoe goed ze dat zelf kunnen.
Euhm de WK is naar huis gespeeld hè, mss het daarover hebben, nee?
Naam zegt me iets, gezicht nietHeleen Jaques
Inderdaad. Je merkt dat bij Vive le Vélo ook heel hard dat ze zo'n programma's zo toegangkelijk mogelijk willen houden.Ik kijk niet naar Villa Sporza maar zou het kunnen dat ze dat wat luchtiger houden omdat er met zo'n groot landentornooi ook veel 'niet-kenners' kijken? Da's een oprechte bedenking die ik me maak, niet zo'n soort sarcastische vraag. Niet dat ik dat goed praat (ik hoor liever diepgaande analyses van experts) maar goed.
Ik mis bij Villa Sporza wel het obligate bezoek aan de lokale kaasboer.Inderdaad. Je merkt dat bij Vive le Vélo ook heel hard dat ze zo'n programma's zo toegangkelijk mogelijk willen houden.
Of een aangrijpend stukje televisie van SammyIk mis bij Villa Sporza wel het obligate bezoek aan de lokale kaasboer.
Ach, zoveel is er niet meer gebeurd hoorNa de goal van Pogba gaan slapen #fuckmylife

SameNa de goal van Pogba gaan slapen #fuckmylife

Beste franse keeper ooit nochtans volgens de commentator gisterenGe zou toch ook verwachten dat er op 70 miljoen Fransen een paar mannen te vinden zijn die beter ballen uit de goal kunnen houden.