Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd, als Nederland eruit gaan tegen Tsjechie is toch net iets erger dan als België eruit gaan tegen PortugalIk denk dat hij bedoelt dat het geen schande is om tegen Portugal eruit te gaan ipv tegen Tsjechië.
Beste trainer van de wereld, in 2015Wist niet dat Wilmots ooit een prijs gepakt heeft
Haha, die verkiezing was geweldig. Jammer dat Mendes zijn plan toen mislukt was.idd, als Nederland eruit gaan tegen Tsjechie is toch net iets erger dan als België eruit gaan tegen Portugal
Beste trainer van de wereld, in 2015
![]()
Marc Wilmots (Best Coach of the Year) - Globe Soccer Awards
www.globesoccer.com
Hoezo? Die zagen het toch al van het begin somber in?Kan iemand straks de commentaar van Derksen en Van der Gijp posten? Benieuwd wat er uit hun arrogante bekken komt.
Doe is normaal jong.Kan iemand straks de commentaar van Derksen en Van der Gijp posten? Benieuwd wat er uit hun arrogante bekken komt.
Shit, waarom zit ik niet op de NOS te kijken, dommerik die ik ben. Snel switchen!Kan iemand straks de commentaar van Derksen en Van der Gijp posten? Benieuwd wat er uit hun arrogante bekken komt.
Hoezo? Die zagen het toch al van het begin somber in?
Dat is geen prijs dat is een verkiezing die je kan kopenidd, als Nederland eruit gaan tegen Tsjechie is toch net iets erger dan als België eruit gaan tegen Portugal
Beste trainer van de wereld, in 2015
![]()
Marc Wilmots (Best Coach of the Year) - Globe Soccer Awards
www.globesoccer.com

Laat me raden, op een Belgische site? Dat mensen daar nog steeds intrappen. Zijn constant kritisch op NL. Alleen Valentijn niet, maar die zit er steeds naast (België - Brazilië, Lucas Moura tegen Ajax).Ik heb een filmpje gezien waarin ze zichzelf al in de finale waanden. Sterker nog, het was een soort van verplichting met deze tabellenhelft.
Niets gemist, buiten dat de commentator de schuld steekt op Malen wat terecht is.Shit, waarom zit ik niet op de NOS te kijken, dommerik die ik ben. Snel switchen!
Twee maten te lucht jong.Doe is normaal jong.
Laat me raden, op een Belgische site? Dat mensen daar nog steeds intrappen. Zijn constant kritisch op NL. Alleen Valentijn niet, maar die zit er steeds naast (België - Brazilië, Lucas Moura tegen Ajax).
Een deel van het filmpje dat ze delen op een Belgische site. Zoals ze graag een quote delen als ze voor Boskamp te jennen iets slechts over België zeggen.Waarom zouden Derksen en Vander Gijp op een Belgische site commentaar geven? Dit was in hun praatshow op Veronica dat ze dat aangaven.