EK 2020 | Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een deel van het filmpje dat ze delen op een Belgische site. Zoals ze graag een quote delen als ze voor Boskamp te jennen iets slechts over België zeggen.

"je kan je spelers laten rusten en krachten sparen tot de halve finale"
"een beter scenario als dit kan je je niet wensen"
"toch hardstikke lekker dat je naar de halve finale kan zonder al te veel energie te verspillen?"
"goed voor het land, en goed voor ons want in het verleden toen Nederland uitgeschakeld werd, keken er niet zoveel mensen meer."

Framing zeker? Uit de context gerukt?
Pure arrogantie van die kwallen, simple as.

"toch hardstikke lekker dat je naar de halve finale kan zonder al te veel energie te verspillen?"
"goed voor het land, en goed voor ons want in het verleden toen Nederland uitgeschakeld werd, keken er niet zoveel mensen meer."

Die had ik nog niet gezien :unsure: . My bad.

Ik vind die doorgaans wel grappig eigenlijk. En op zich niet gelogen hé, ze kunnen naar de halve finale gaan kijken zonder veel energie verspild te hebben.

Ik vind die doorgaans wel grappig eigenlijk. En op zich niet gelogen hé, ze kunnen naar de halve finale gaan kijken zonder veel energie verspild te hebben.

Arrogantie/uit de hoogte doen is vaak grappig voor de neutrale toeschouwer. Ik geef toe dat ik ook vaak moet lachen als ik ze bezig hoor. Maar dat verandert niet dat het gewoon arrogante kwallen zijn :D

haha, dikke zaak, die arrogante haters eruit. En dikke zaak voor mijn prono.

Zelfs al gaan wij eruit, dit verzacht de pijn.

Arrogantie/uit de hoogte doen is vaak grappig voor de neutrale toeschouwer. Ik geef toe dat ik ook vaak moet lachen als ik ze bezig hoor. Maar dat verandert niet dat het gewoon arrogante kwallen zijn :D
Weinig arrogant aan nochtans. Als Vlaming ben je gewoon zo een no nonsense uitleg niet gewoon.

Ja ik had die filmke ook bekeken. Misschien beter eerst een beetje presteren en dan pas praten? :unsure:
Nu uitgaan van de eigen kwaliteit is goed daar niet van! Maar je moet gewoon presteren.

Nog kanslozer dan onze wedstrijd tegen Wales in 2016. Ontstellend zwak Nederland. Gemakkelijke tabelhelft, je ziet maar.
Moest ook net denken aan al dat gedoe over het WK en die zogenaamd zwakkere tabelhelft. Uiteindelijk moet elke wedstrijd gespeeld worden, en zo zie je maar hoeveel je daarmee bent.

Jij hebt het laatste nieuws nog niet gehoord? Nederland heeft net 2-0 op hun doos gekregen.
Hoezo niets arrogant aan en NO-nonsense? :rofl::rofl:

gelet op het resultaat, was het vrij grote nonsens.
Welke persoon die realistisch is had dit kunnen voorspellen natuurlijk?
Allez het kan altijd, het is net gebeurd. Maar normaal gaan ze gewoon door.
Uw ambitie en uw kwaliteiten uitspreken is niet arrogant, noch nonsens.

Welke persoon die realistisch is had dit kunnen voorspellen natuurlijk?
Allez het kan altijd, het is net gebeurd. Maar normaal gaan ze gewoon door.
Uw ambitie en uw kwaliteiten uitspreken is niet arrogant, noch nonsens.

Het gaat niet over de ambitie en de kwaliteiten, wel de bijna natuurlijke wijze waarop men ervan uitgaat dat ze Tsjechie reeds verslagen hadden en dat er bijna geen rekening mee moest gehouden worden. Een verplicht nummertje, meer niet. Uitslag stond al vooraf vast voor de heren.

DAT is arrogantie.

En wie had dit kunnen voorspellen? Tsja...
Wij hebben enkele maanden terug ook niet kunnen winnen van Tsjechie, als die een goeie dag hebben, kunnen die Nederland verslaan.

Het gaat niet over de ambitie en de kwaliteiten, wel de bijna natuurlijke wijze waarop men ervan uitgaat dat ze Tsjechie reeds verslagen hadden en dat er bijna geen rekening mee moest gehouden worden. Een verplicht nummertje, meer niet. Uitslag stond al vooraf vast voor de heren.

DAT is arrogantie.

En wie had dit kunnen voorspellen? Tsja...
Nu ja, het was inderdaad de manier waarop sommige NL-analisten spraken. Zo precies of Nederland kon lekker hun B-elftal opstellen en nog met de vingers in de neus winnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan