EK 2020 | Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke persoon die realistisch is had dit kunnen voorspellen natuurlijk?
Allez het kan altijd, het is net gebeurd. Maar normaal gaan ze gewoon door.
Uw ambitie en uw kwaliteiten uitspreken is niet arrogant, noch nonsens.

Nederland meer kans om te winnen wel ja. Maar dit elftal is toch helemaal niet superieur? Die ploeg draai ook veel minder goed onder De Boer. Met Koeman hadden ze veel meer kans gemaakt. Dan draaide die ploeg gewoon veel beter. Zelfs voor de start van het EK was er nog veel kritiek en weinig vertrouwen. Dus waarom zou je dan ineens verwachten dat ze zonder problemen matchen gaan winnen.

Zat er toch aan te komen voor Nederland vind ik. Vooral een heel matige aanvalslinie (ik vind Depay maar niks), en tactisch klopt het al langer niet met De Boer.

Ze waren al aan het praten over de halve finale :p

Geen Perisic vanavond tegen Spanje, hij heeft positief getest voor corona en moet 10 dagen in isolatie. Toch een grote aderlating voor Kroatië.

Hoe kan dat nu, die mannen zijn in principe al twee weken of langer in isolatie.
Sonck haalt dan altijd de 'fake positives' boven :D

Geen idee wat die mannen in hun vrij tijd mogen doen? De RD zitten normaal in een bubbel, maar misschien zijn niet alle landen daar zo strikt in? Of zijn daar strenge regels rond via UEFA?

Hoe kan dat nu, die mannen zijn in principe al twee weken of langer in isolatie.

Soms zie je ze na een overwinning recht het publiek in springen. Geen idee of Perisic dit misschien ook gedaan heeft, maar het toont wel aan dat de EK bubbel niet altijd even waterdicht is...

Ik weet ook niet of elk deelnemend land er zo streng op is als bij de Duivels...

Ik verschiet daar niet van als je ziet hoe die gasten mekaar zitten vast te pakken, dan vraag ik me af wat er "off camera" allemaal gebeurt. En dan nog dat constante gespuw, daar erger ik me dood aan. Ik dacht dat we ondertussen beter wisten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan