Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar we maken geen enkele kans meer hoor!Als je al die andere wedstrijden ziet heeft België dat met z'n clean sheet en 90 minuten niet slecht gedaan tegen een ander topland.

Hij doet het inderdaad fantastisch, maar ge kunt u toch afvragen waarom ze vlak na dat balverlies niet allemaal naar binnen knijpen om de ruimte centraal af te sluiten. Kanté is een fantastische middenvelder, maar die ziet er daar positioneel toch ook verschrikkelijk uit.Die laatste van Zwitserland is toch ook echt wel een fantastische goal hoor
Hij doet het inderdaad fantastisch, maar ge kunt u toch afvragen waarom ze vlak na dat balverlies niet allemaal naar binnen knijpen om de ruimte centraal af te sluiten. Kanté is een fantastische middenvelder, maar die ziet er daar positioneel toch ook verschrikkelijk uit.
Klopt, dat zag er bij de Fransen echt niet goed uit. Laten we zeggen dat de Zwitsers er optimaal gebruik van hebben gemaaktHij doet het inderdaad fantastisch, maar ge kunt u toch afvragen waarom ze vlak na dat balverlies niet allemaal naar binnen knijpen om de ruimte centraal af te sluiten. Kanté is een fantastische middenvelder, maar die ziet er daar positioneel toch ook verschrikkelijk uit.

Die dansjes, ben ik de enige die zich daar kapot aan ergert?Typische Pogba match weer. Wereldgoal maken, danske placeren en dan dom balverlies centraal op het middenveld die leidt tot de gelijkmaker.
Niet gekeken naar Frankrijk tijdens de groepsfase?Echt, ofwel herinner ik het mij verkeerd, maar Frankrijk speelde toch nooit zo 'open' op het WK 3 jaar geleden?
Toen had iedereen zelfs kritiek op hun manier van spelen...
Geven veel kansen weg dit EK.
Tegen Argentinië was het toch ook best boeiend herinner ik mij.Echt, ofwel herinner ik het mij verkeerd, maar Frankrijk speelde toch nooit zo 'open' op het WK 3 jaar geleden?
Idd, FR parkeerde de bus. Nu staat de bus vanvoor.Echt, ofwel herinner ik het mij verkeerd, maar Frankrijk speelde toch nooit zo 'open' op het WK 3 jaar geleden?