EK 2020 | Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Oa dat ze niet van hun lijn mogen komen. Dat ging er soms wel over maar nu is het absurd moeilijk om nog een strafschop te stoppen. Tenzij ge hem trapt zoals Rodriguez.

Zijn wel allemaal weergaloos getrapt.
Tja, waar trek je de grens tussen "absurd" en "ok, zoveel cm mag je gerust zeuren" ?

Logische regel imo.

Pogba wel heel mooie dingen laten zien vandaag.

Maar goed. Belangrijkste is dat we van die fucking Deschamps af zijn.
Tuurlijk, en het was een wereldgoal ook. Maar ik kan die arrogantie niet aan van hem en Mbappé.

Deschamps vind ik dan eigenlijk nog meevallen en aimabel, ondanks zijn lastige bovenlip. :biglaugh:

Dit scenario kunt ge toch ook gewoon niet bedenken op voorhand

what
the
fuck
😅

Een van de beste matchen die ik gezien heb de laatste jaren, heerlijk :p

Zaaaaaaaaaaaaaaaalig

Frankrijk meest trieste ploeg van de voorbije jaren.

Perfect voorbeeld bij de penaltyfase, de Zwitser wordt hard getackled en staat meteen terug recht. Tegenaanval wordt ingezet en Mbappe duikt voor de zoveelste keer. De penalty voor de Zwitsers wordt gegeven maar daardoor komt Mbappe weer weg met zijn schwalbe. Hoog tijd dat ze daar eens wat strenger tegen optreden. Verziekt het spel.

IMG-20210628-WA0004.jpg

Geen enkele Franse ging naar Mbappe om hem te troosten of op te peppen. Daar zat iets serieus mis in die groep, zal wel naar buiten komen de komende weken.

Als België 't zo spannend maakt vrijdag dan ga ik geen nagels meer hebben van ze af te bijten en geen haar op mijne kop van 't uit te trekken.
Zat hier nu al gelijk ne zot mee te leven met die Zwitsers.

Tja, waar trek je de grens tussen "absurd" en "ok, zoveel cm mag je gerust zeuren" ?

Logische regel imo.
Ik zeg niet dat die regel absurd is eh, wel dat het daardoor echt wel quasi onmogelijk wordt om nog een strafschop te nemen. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan