Of gewoon beideEerder het spel dat ze brengen. Afschuwelijk.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of gewoon beideEerder het spel dat ze brengen. Afschuwelijk.

Ongetwijfeld ookAl dat leedvermaak hier
De halve finale op het WK zat nog heel diep bij iedereen precies!
Al had ik dat toch helemaal niet bij Argentinië, Wales, ...
Wat kan die beker mij nog schelen! Het EK kan al niet meer stuk!Frankrijk verliest en er wordt bijna gevierd alsof we het EK gewonnen hebben.Het toernooi is nog niet gedaan he mannen.

Het gaat'm om de arrogantie die heerlijk in hun gezicht ontploft. Ik zou zelfs voor Nederland gejuicht hebben mochten zij het zijn die dit klaargespeeld hadden. Of Liechtenstein. Of Duffel FC.Frankrijk verliest en er wordt bijna gevierd alsof we het EK gewonnen hebben.
In de Franse pers was er al sprake dat de vele vedetten hun "moment of sunshine" zouden opeisen. In de groepswedstrijden was er ook wat gemor dat Deschamps de leden wat inwisselde om iedereen een beurt te laten maken.Geen enkele Franse ging naar Mbappe om hem te troosten of op te peppen. Daar zat iets serieus mis in die groep, zal wel naar buiten komen de komende weken.
Liggen in bed wegens morgenpost in de sitoprikfabriek.HLN, geen enkele comments te bespeuren, what gives?
Toen ik in 2002 in Parijs werkte was het nog leuker.Have fun

Ik heb twee mensen van Italiaanse afkomst in mijn team. Dat wordt moeilijkerIk werk veel met Italiaanse ingenieurs samen. Kan twee richtingen uit.
Simpel, winnen we, troost ze met een paar % merit. Verliezen ze? Buitenjassen.Ik heb twee mensen van Italiaanse afkomst in mijn team. Dat wordt moeilijker
Deze presentatie valt het allemaal samen, ik weet niet of je die kent...Het is gewoon een irritante ploeg met teveel arrogante en onsympathieke personen.
En ik ben sowieso al niet echt fan van de Franse mentaliteit![]()
Een collega is de match gaan kijken in Charleroi, daar rijden toeterende auto’s rond alsof we idd EK zijn.Frankrijk verliest en er wordt bijna gevierd alsof we het EK gewonnen hebben.Het toernooi is nog niet gedaan he mannen.
Deschamps vind ik dan eigenlijk nog meevallen en aimabel, ondanks zijn lastige bovenlip.![]()
ja, en elke analyst ter wereld telkens 2 weken volop bezig over gemakkelijke routes en moeilijke routes. Behalve Denemarken heeft nog geen enkele ploeg het gemakkelijk gehad deze 1/8ste finalesZo zie je maar op een toernooi vanaf de knockout fase kan iedereen van iedereen winnen en verliezen. Niet vergeten dat wij nog niet zo lang geleden ook bakje vol kregen van die zwitsers.