EK 2020 | Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie zit daar nog naast Imke? Want dat is echt huilen met de pet op die 2 samen, daar Carl nog bij.
Stuk over golfen en hoe goed ze dat zelf kunnen.

Euhm de WK is naar huis gespeeld hè, mss het daarover hebben, nee?

Ik kijk niet naar Villa Sporza maar zou het kunnen dat ze dat wat luchtiger houden omdat er met zo'n groot landentornooi ook veel 'niet-kenners' kijken? Da's een oprechte bedenking die ik me maak, niet zo'n soort sarcastische vraag. Niet dat ik dat goed praat (ik hoor liever diepgaande analyses van experts) maar goed.

Mooie avond, wat ben ik zo blij dat de cafes om 1u sluiten.
heb hier wat likes gestrooid, weet niet wat het nut is van een like maar ik krijg er wel graag terug. Slaapwel xxxx

Ik kijk niet naar Villa Sporza maar zou het kunnen dat ze dat wat luchtiger houden omdat er met zo'n groot landentornooi ook veel 'niet-kenners' kijken? Da's een oprechte bedenking die ik me maak, niet zo'n soort sarcastische vraag. Niet dat ik dat goed praat (ik hoor liever diepgaande analyses van experts) maar goed.
Inderdaad. Je merkt dat bij Vive le Vélo ook heel hard dat ze zo'n programma's zo toegangkelijk mogelijk willen houden.

Goh, wat was dat. Toch niet zien aankomen.
Je zou denken na de 3-2 dat de fransen het uitspelen maar chapeau aan de zwitsers.
Zotte avond gisteren. Meer van dat!

Pogba met al zijn allure, toch wel de beste fransman op het veld. Amai, wat die heeft laten zien.
En uitgerekend Mbappé mist zijn penalty. Soit, ik ga ze niet missen, les bleues :)
Au revoir!

Dit illustreert wel hoe moeilijk het allemaal is, 'kleine' landen bestaan niet meer.

Toont ook aan dat België goed heeft gedaan met z'n zuinige overwinning zonder extra tijd.
Die inspanningen van 120minuten topvoetbal moeten in de kleren kruipen.

Ge zou toch ook verwachten dat er op 70 miljoen Fransen een paar mannen te vinden zijn die beter ballen uit de goal kunnen houden.

Aangezien zowel ik als de vriendin erg graag Engeland - Duitsland wouden zien hadden we de geplande BBQ van vandaag naar gisteren verplaatst... Ik heb dus van beide matchen enkel de samenvatting gezien. Wel de Zwitserse 3-3 en de penalty's nog live meegemaakt dus dat maakt enorm veel goed :D

En sowieso dat het vanavond doodsaai 0-0 wordt he :D :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan