EK 2020 | Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat ze geel niet zouden omzetten naar rood, maar andersom duidelijk ook niet. Randgeval voor mij. Tenzij @Gavin uitsluitsel kan geven.
Dwaze tackle he. En inderdaad, zoals ge zelf goed zegt een geval waar de ref oordeelt en de VAR erbij zal blijven omdat het zelfs in de herhaling goed raak is.

Ik vond het eerder donkergeel.
Tussen geel en rood is oranje en die mogen ook niet meer meedoen.

Verlengingen yihaaaaa, zit die beflijster van een Karl daar te lullen over de Tour terwijl er een kwartfinale van een EK bezig is.

Dwaze tackle he. En inderdaad, zoals ge zelf goed zegt een geval waar de ref oordeelt en de VAR erbij zal blijven omdat het zelfs in de herhaling goed raak is.

Tussen geel en rood is oranje en die mogen ook niet meer meedoen.

Verlengingen yihaaaaa, zit die beflijster van een Karl daar te lullen over de Tour terwijl er een kwartfinale van een EK bezig is.
Als jij op foute zender kijkt tja, op canvas zit Karl niet

Spanje en Zwitserland die al voor de tweede keer verlengingen moeten spelen. Dat is goed nieuws voor ons.

Kunnen die Spanjaarden eigenlijk maar zo zwak op doel trappen? Altijd zo centraal als ze al trappen en niet eindeloos blijven tikken en dat is dus al jaren bezig zelf het EK dat ze nog wonnen hadden ze dat al vaak.

Kunnen die Spanjaarden eigenlijk maar zo zwak op doel trappen? Altijd zo centraal als ze al trappen en niet eindeloos blijven tikken en dat is dus al jaren bezig zelf het EK dat ze nog wonnen hadden ze dat al vaak.
Ze hebben gewoon geen killer spits. Dat samen met een wankele verdediging...

Nu penalties, zeer benieuwd...

als dit het scenario was bij de match van België, ik zou bijna niet meer kunnen kijken denk ik 😅

Het team van Spanje in 2010/2012 was ook van een ander kaliber dan wat er nu op het veld staat. Enkel Busquets (en Alba vanaf 2012) zitten er nog. Ge wordt er zowaar nostalgisch van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan