Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het voetbal van Engeland onder Southgate is allesbehalve iets om jaloers op te zijn, lol.4-2-3-1 bij de Engelse
Jammer dat wij nooit zo (kunnen) spelen
Ben je daar jaloers op ja?4-2-3-1 bij de Engelse
Jammer dat wij nooit zo (kunnen) spelen

Is nog altijd een van de bekendste Dino’s ooitIk moet eerlijk bekennen dat ik mij nu al een week licht opwind over het feit dat toppers als Courtois en Donnarumma tegengoals hebben maar Pickfordosaurus Rex met zijn kleine armpjes de clean sheets aan elkaar rijgt.
Het voetbal van Engeland onder Southgate is allesbehalve iets om jaloers op te zijn, lol.
Ik ben gewoon fan van die opstellingBen je daar jaloers op ja?![]()

Is dat niet wat wij doen?Kan je tenminste Lukaku heel de tijd diep houden en Kevin kan zwermen waar hij wilt.

Ik ben gewoon fan van die opstelling
Kan je tenminste Lukaku heel de tijd diep houden en Kevin kan zwermen waar hij wilt.
Alleen hebben we geen LB![]()
Nee Lukaku ging naar rechts in balverlies en KDB bleef diep. Vond dat maar vreemdIs dat niet wat wij doen?
Castagne lb en meinier rb zou in principe wel kunnen

Lukaku diep zodat hij nog minder van belang kan zijn en nog meer afhankelijk is van welke bal in zijn voeten rolt. Ja dat klinkt als een goed planIk ben gewoon fan van die opstelling
Kan je tenminste Lukaku heel de tijd diep houden en Kevin kan zwermen waar hij wilt.
Alleen hebben we geen LB![]()

Want Lukaku verdedigende meters laten maken zodat hem wat moe is is wel een slim plan? Terwijl Kevin wel een speler is die zeker niet slechter wordt van wat loopwerkLukaku diep zodat hij nog minder van belang kan zijn en nog meer afhankelijk is van welke bal in zijn voeten rolt. Ja dat klinkt als een goed plan![]()

Maar dat is een specifieke opdracht, ligt niet aan het systeem. Vermoedelijk om de ruimte achter Spinazzola te gebruiken bij omschakelingNee Lukaku ging naar rechts in balverlies en KDB bleef diep. Vond dat maar vreemd![]()
Was tegen Portugal ook zo hoor.Maar dat is een specifieke opdracht, ligt niet aan het systeem. Vermoedelijk om de ruimte achter Spinazzola te gebruiken bij omschakeling
Sure, maar opnieuw specifieke opdracht en niet standaard in een 3-4-3Was tegen Portugal ook zo hoor.
Uiteraard maar is vis noch vlees imo: Kevin zijn sterke kwaliteit (zwermen) benutten maar dan Lukaku wel mindere kwaliteit laten leveren.Sure, maar opnieuw specifieke opdracht en niet standaard in een 3-4-3