EK 2020 | Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik mij nu al een week licht opwind over het feit dat toppers als Courtois en Donnarumma tegengoals hebben maar Pickfordosaurus Rex met zijn kleine armpjes de clean sheets aan elkaar rijgt.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik mij nu al een week licht opwind over het feit dat toppers als Courtois en Donnarumma tegengoals hebben maar Pickfordosaurus Rex met zijn kleine armpjes de clean sheets aan elkaar rijgt.
Is nog altijd een van de bekendste Dino’s ooit

Ik ben gewoon fan van die opstelling :p

Kan je tenminste Lukaku heel de tijd diep houden en Kevin kan zwermen waar hij wilt.
Alleen hebben we geen LB :(
Lukaku diep zodat hij nog minder van belang kan zijn en nog meer afhankelijk is van welke bal in zijn voeten rolt. Ja dat klinkt als een goed plan :P

Lukaku diep zodat hij nog minder van belang kan zijn en nog meer afhankelijk is van welke bal in zijn voeten rolt. Ja dat klinkt als een goed plan :p
Want Lukaku verdedigende meters laten maken zodat hem wat moe is is wel een slim plan? Terwijl Kevin wel een speler is die zeker niet slechter wordt van wat loopwerk :p

Maar soit het is hier alles behalve onze duivels

Niks om van te schrikken natuurlijk. Engeland duidelijk wel de betere ploeg.
Maken toch echt wel kans om dit EK te winnen. Normaal winnen ze ook zonder grote problemen tegen Denemarken. Dan is het puur nog de finale.

Sure, maar opnieuw specifieke opdracht en niet standaard in een 3-4-3
Uiteraard maar is vis noch vlees imo: Kevin zijn sterke kwaliteit (zwermen) benutten maar dan Lukaku wel mindere kwaliteit laten leveren.
In 4-2-3-1 heb je dat allemaal niet, net als dat je extra man op middenveld hebt in balverlies (wat Kevin toch ook goed kan normaal) en geen 3 centrale verdedigers tegen 1 spits en dan kijken naar elkaar

Mss toch maar eens mijn CV opsturen :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan