EK 2020 | Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Niks om van te schrikken natuurlijk. Engeland duidelijk wel de betere ploeg.
Maken toch echt wel kans om dit EK te winnen. Normaal winnen ze ook zonder grote problemen tegen Denemarken. Dan is het puur nog de finale.
Mja dit Oekraïne zat er vanaf minuut 1 al duidelijk door na hun uitputtingsslag met Zweden. Denemarken zal wel andere koek worden, al zijn de Engelsen uiteraard favoriet, al is het maar omdat ze weer een thuismatch mogen spelen.

Uiteraard maar is vis noch vlees imo: Kevin zijn sterke kwaliteit (zwermen) benutten maar dan Lukaku wel mindere kwaliteit laten leveren.
In 4-2-3-1 heb je dat allemaal niet, net als dat je extra man op middenveld hebt in balverlies (wat Kevin toch ook goed kan normaal) en geen 3 centrale verdedigers tegen 1 spits en dan kijken naar elkaar

Mss toch maar eens mijn CV opsturen :unsure:
Niet vergeten dat onze 4-2-3-1 ook al eens ontmanteld is door Italië, al schat ik u wel hoger in dan Wilmots :p

Iets met makkelijke helft..
Denemarken speelt nu ook wel beter dan de RD precies :unsure:
Hadden wij maar zo'n LB.
Beetje beiden hé. Denemarken is gegroeid in het toernooi, zeker na het drama van de eerste match.
En ze hebben ook een iets makkelijker helft (op papier).

Ironisch is dat Denemarken al meer keer verloren heeft dan België. Maar de prijzen worden op het einde in de KO fase uitgedeeld hé!

Voor Engeland zijn de kwart en achtste finale omgewisseld, zo makkelijk dat dit gaat zeg

Beetje beiden hé. Denemarken is gegroeid in het toernooi, zeker na het drama van de eerste match.
En ze hebben ook een iets makkelijker helft (op papier).
iets? Eerst Wales en dan Tsjechië, dat is veel plattere kak dan Portugal en Italië

Finale wordt Italië - Engeland denk ik. Spanje speelt ook niet overtuigend, die missen een spits vooraan om af te werken en de Denen hun kans schat ik klein in tegen de Engelsen.

Mensen hier die al is in genk centrum naar de matchen zijn gaan kijken? Wil er morgen graag heen rijden maar heb wat aanbevelingen nodig van cafes of overdekte terrassen met veel plaats zodat ik niet voor niks naar daar ga rijden :p

Jammer dat we de rest van het seizoen niet mogen genieten van jouw analyses 🙃🙃🙃
Dus omdat je de rest van het jaar de moeite niet doet om actief te palaveren in een subforum, en nu wel omdat het een speciale gelegenheid is zou uw mening niet legitiem zijn?

Goed die moet ik onthouden!

Dus omdat je de rest van het jaar de moeite niet doet om actief te palaveren in een subforum, en nu wel omdat het een speciale gelegenheid is zou uw mening niet legitiem zijn?

Goed die moet ik onthouden!
Eerder dat ik vind dat je meningen zo hard op niets slaan dat ze wel amusant zijn. En ja, als je hier nooit in de voetbaltopics post enkel met een groot tornooi en dan boude uitspraken doet dan is uw mening misschien wel legitiem maar heeft ze voor mij persoonlijk toch minder waarde, buiten de voorgenoemde amusementwaarde natuurlijk.
Maar laat dat je zeker niet tegenhouden om hier in de toekomst dingen te komen neerschrijven, de maandelijks wederkerende discussies tussen de Anderlecht- en Bruggefans gaat toch wel vervelen na een tijdje.

Zien jullie Italië zo makkelijk over Spanje gaan? Spanje is de ploeg die het meeste kansen creeërt dit EK, alleen hebben ze "pech" of niet voldoende kwaliteit om deze af te maken. Het moet maar eens zo'n dag zijn dat het meezit voor Morata en ik zie Spanje vlot winnen van Italië dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan